سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

شاید شما نیز جزو افرادی باشید که برای پخش فایل های صوتی و تصویری از نرم افزار Winamp استفاده میکنند. این نرم افزار قدیمی و محبوب در حالت پیش فرض توانایی پخش فایلهای با فرمت DAT که مربوط به فرمت تصویری ویدئوهای VCD هستند را ندارد. در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید فایل هایی با فرمت DAT هم به لیست All Supported Typs این برنامه اضافه کنید تا بتوانید VCDهای خود را به وسیله Winamp تماشا کنید!

برای این کار:
ابتدا نرم افزار Winamp را باز کنید.
بر روی پوسته ی اصلی Winamp کلیک راست کرده و از منوی ظاهر شده گزینه Options را پیدا کنید.
حال اندکی موس را روی آن نگاه دارید ، منوی دیگری باز خواهد شد که از داخل آن گزینه Preferences را اتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید.
صفحه ی جدیدی با عنوان Winamp Preferences باز خواهد شد.در این صفحه شما در منوی سمت چپ از زیر گروه Plug-ins گزینه Input رو اتخاب کنید.
در صفحه ی سمت راست که عنوان آن Input Plug-ins می باشد (ترفندستان) روی گزینه ی Nullsoft DirectShow Decoder v1.0 دوبار کلیک کنید تا صفحه دیگری با عنوان Nullsoft DirectShow Decoder configuration باز شود.
در کادر File association چند فرمت را مشاهده می کنید. شما عبارت Dat; را دقیقأ در ادامه ی سایر فرمت ها کپی کنید ، سپس OK را بزنید و در پنجره Winamp Preferences دکمه Close را انتخاب کنید.
حال شما می توانید با باز کردن پنجره Open فایل هایی با فرمت DAT را هم ببینید و آنها را اتخاب کنید.

نوشته شده در دوشنبه 87/3/27ساعت 5:2 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin