سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم


مجموعه تلویزیونی Lost یا گمشده داستان بازماندهای پرواز اوشنیک ??? ست که از سیدنی به مقصد لوس آنجلس در حال پروازه که بر فراز اقیانوس آرام دچار سانحه میشه و در جزیره ای متروک سقوط می کنه. افرادی که زنده می مونن منتظر کمک هستن ولی بعد از گذشت چند روز و نرسیدن کمک مجبور میشن به زندگی در این جزیره متروک ادامه بدن. ولی ظاهرا جزیره ، متروک نیست و دیگران نیز در جزیره هستن ، شبها صدا های وحشتناک شنیده می شه و روزها اتفاقات عجیب رخ میده…..
این سریال پر طرفدار تلفیقی از ژانر های Adventure (حادثه ای) ، Mystry (معمایی) ، Thriller (هیجان انگیز) و Fantasy (تخیلی) می باشد .
انتخاب بازیگران مناسب و بازی بی عیب و نقص آنها باعث شکار ?? جایزه از ??? بار کاندیدا شدن در جشنواره ها و فستیوال های مختلف شده است به طوریکه عناوین بهترین سریال در سالهای ???? و ???? و بهترین بازیگر نقش اول و مکمل مرد و زن و جوایزی از این دست در آلبوم افتخارات این سریال به وفور یافت می شود.
تدوین این مجموعه که برنده چند جایزه در جشنواره های مختلف شده است یکی دیگر از نقاط آن می باشد که به تناوب فلاش بک زده و زندگی افراد را قبل از حادثه در مقاطع زمانی مختلف به تصویر کشیده و لایه های پنهان شخصیت آنها را بر ما آشکار می سازد. حل معما ها در مسیر داستان و به وجود آمدن معما های جدید بیننده را به قدری وابسته می کند که گویی خود او جزو بازماندگان پرواز است و هر شب خواب جزیره را می بیند و با مشکلات آن دست و پنجه نرم کرده و دنبال راه حل برای گریز از خطرات موجود در جزیره می گردد.
تعداد بینندگان فصل اول Lost حدود ???/???/??? نفر می باشد که برای یک سریال رقم خیره کننده و تکرار نشدنی است
نوشته شده در شنبه 87/7/20ساعت 5:52 عصر توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin