سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

معاون فرهنگی بنیاد شهید ابهر، از برگزاری کلاس های"اندیشه جوان" ویژه جوانان در طول تابستان در شهرستان خبر داد.


به گزارش سرویس فرهنگی ابهر نیوز"حسینی" ، با اعلام اینکه این کلاس ها ویژه جوانان و نوجوانان می باشد تصریح کرد: آشنایی با سرگذشت شهدا، تبیین اهداف و آرمان های والای آنان ، شناساندن راه و روش صحیح زندگی به جوانان و پاسخگویی به سوالات و شبهات آنان از جمله اهداف برگزاری این کلاس ها می باشد.

وی با بیان اینکه در این کلاس ها موضوعات و مسائل روز فرهنگی و اجتماعی جامعه نیز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد ادامه داد: در این کلاس ها از حضور اساتید و روحانیان مجرب استفاده می شود.

حسینی به استقبال گسترده جوانان و نوجوانان از این کلاس ها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید کارهای فرهنگی زیادی اجرا شود چراکه نسل جوان ما تشنه دریافت حقایق و آشنایی با منش این بزرگواران و به کار بستن آن در زندگی خود هستند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید ابهر در ادامه افزود: بنیاد شهید بنا به رسالتی که بر عهده دارد در این زمینه فعالیت های متعددی انجام داده است که از آن جمله می توان به برگزاری یادواره های شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و کلاس های آشنایی با سیره شهدا اشاره کرد.

وی به برنامه های اوقات فراغت این مرکز اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری کلاس های قرآن کریم در رشته های حفظ، مفاهیم، قرائت ترتیل و تفسیر قرآن کریم، کلاس های آموزش قرآن ویژه نونهالان، کلاس های هنری و ورزشی از جمله برنامه های این مرکز در شهرستان ابهر می باشد.


نوشته شده در یکشنبه 87/7/21ساعت 6:58 عصر توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin