سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

فیلمبرداری زندگی با چشمان بسته تمام شد - تاریخ 25/03/1388 

فیلمبرداری فیلم سینمایی "زندگی با چشمان بسته" به کارگردانی رسول صدرعاملی پنجشنبه 21 خرداد در تهران به پایان رسید.
فیلمبرداری فیلم تازه رسول صدرعاملی پنجشنبه گذشته پس از 80 جلسه در خیابان‌ فاطمی به پایان رسید. فرج حیدری فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشت، حیدری پیش از این در فیلم سینمایی "هر شب تنهایی" با صدرعاملی همکاری کرده بود که در جشنواره بیست و هفتم فجر روی پرده رفت. حامد بهداد و ترانه علیدوستی در سکانس‌های پایانی مقابل دوربین رفتند.

تدوین این فیلم سینمایی را هایده صفی‌یاری همزمان انجام می‌دهد. فیلم داستان خواهر و برادرى است که در یک محله قدیمى زندگی می‌کنند و با اتفاقات زیادی روبرو می‌شوند. ترانه علیدوستی، پولاد کیمیایی، فرهاد قائمیان، فرهاد آئیش، پریوش نظریه، الهام پاوه‌نژاد، اندیشه فولادوند، آناهیتا افشار، علی مردانی، گلاره شهبازیان، مهدی اسلامپور و عاطفه رضوی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

"زندگی با چشمان بسته" پس از "دیشب باباتو دیدم آیدا"، "من ترانه پانزده سال دارم" و "دختری با کفش‌های کتانی" به نوعی بیانگر دغدغه‌های اجتماعی صدرعاملی است. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از محمود اربابی جلوی دوربین رفته است.

عوامل تولید عبارتند از مدیر فیلمبرداری: فرج حیدری، صدابردار: محمد مختاری، طراح گریم: سعید ملکان، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، جلوه‌های ویژه: عباس شوقی، عکاس: مریم تختکشیان، روابط عمومی: افسانه فراهانی و تهیه‌کننده: محمدرضا تخت‌کشیان.

صدرعاملی فیلم‌های "پائیزان"، "دختری با کفش‌های کتانی"، "من ترانه 15 سال دارم" و "شب" را در کارنامه دارد .
 


نوشته شده در چهارشنبه 88/3/27ساعت 4:3 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin