سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

معرفی وبلاگ یا سایت خود به سه تا از معروفترین جست وجوگرها (yahoo"msn"google )

معرفی وبلاگ یا سایت خود به سه تا از معروفترین جست وجوگرها (yahoo"msn"google )

http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl معرفی به گوگل GOOGLe

http://submit.search.yahoo.com/free/request معرفی به یاهو (yahoo )


http://search.msn.com/docs/submit.aspx?FORM=WSDD2 معرفی به ام اس ان MSN


نوشته شده در جمعه 87/3/3ساعت 5:6 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

هنگام خرید گوشی موبایل معمولا مبلغی بالای 50 هزار تومان صرف می شود. هرچند این مبلغ گاهی به بیش از یک ملیون تومان نیز می رسد، پس دانستن نکاتی چند در مورد خرید گوشی های نو و کار کرده ضروری به نظر می رسد. پس نکات ذیل را به عنوان آئین نامه خرید فرض کنید و سعی کنید آن را به دقت رعایت کنید.
1-از خریدن گوشی های بدون جعبه قطعاً خودداری کنید.
2-شماره سریال جعبه و گوشی باید همخوانی داشته باشد.
3-گوشی های نو را از نمایندگی های اصلی که در سطح کشور فروشگاه دارند تهیه کنید.
4-در زمان خرید گوشی های نو حتما به نوع گارانتی و تاریخ شروع آن دقت کنید .
5-از تاریخ شروع گارانتی ترجیحا بیش از دو هفته نگذشته باشد.
6-شماره سریال حک شده روی گوشی و روی کارت گارانتی حک شده باید همخوانی داشته باشند.
7-در صورتی که گوشی مورد نظر شما کار کرده می باشد و یا از گارانتی آن مطمئن نیستید و می خواهید بدانید این گوشی واقعاً در چه تاریخی تولید شده است، از روش ذیل پیروی کنید:
کد #92702689#* را بعد از روشن کردن گوشی وارد کنید، در اکثر مدل های تلفن همراه سریال و تاریخ ساخت گوشی را به شما می دهد.
8-راه دیگر برای تشخیص گوشی نو این است که به اطرا ف باطری و محل قرار گر فتن آن با دقت نگاه کنید در گوشی های نو هیچ خط و اثری از مالش باطری به بدنه گوشی نباید وجود داشته باشد.
9-محل قرار گر فتن سیم کارت در گوشی های نو کاملا تمیز و بدون خط می باشد.
10-در گوشی های که دارای حافظه خارجی می باشند این حافظه نباید هیچ پارتیشنی علاوه بر پارتیشن های اصلی که معمولا مخفی بوده و قابل دیدن نمی باشند داشته باشد.
11-در گوشی هایی که حافظه خارجی ندارند در قسمت
12-در گوشی های نو در قسمت زنگ ها نیز نباید هیچ زنگی اضافه بر زنگ های اصلی وجود داشته باشد.
13-برای اینکه مطمئن شوید گوشی که دارید خریداری می کنید نو است یک راه دیگر نیز وجود دارد و آن این که در قسمت
14-در زمان خرید گوشی های دست دو حتما از فروشنده 24 ساعت مهلت تست بگیرید تا باطری و سایر قسمت های آن را به طور کامل تست کنید.
15-یک راه برای تست باطری گوشی دست دوم این است که چندین بار به صورت پیاپی ( مثلا 5 بار ) گوشی خود را روشن و خاموش کنید اگر باطری این گوشی سالم باشد به اصطلاح نباید خط باطری کم کند یا حد اکثر تا یک خط باطری کم کند، ولی اگر پس از این کار خطوط باطری شما نصف یا کمی کمتر یا بیشتر شد به احتمال قوی باطری گوشی شما دارای اشکال می باشد.
16- در مورد خرید گوشی هایی که دارای حافظه خارجی هستند و یا قابلیت نصب برنامه های گوناگون را دارند دقت بیشتری به خرج دهید اگر در هنگام اجرای یک برنامه یا منو پس از مدتی گوشی دچار مکس طولانی می شود بدانید که این گوشی یا دارای ویروس می باشد و یا نرم ا فزارهای غیر استاندارد روی آن نصب شده که در طولانی مدت برای برنامه اصلی گوشی نیز می تواند مشکل آفرین باشد.
17-ظاهر شدن علائم و یا اعداد بی دلیل، خاموش و روشن شدن مکرر گوشی، خارج شدن ناگهانی از یک برنامه در حین اجرا و خالی و پر شدن خط شارژ گوشی از دیگر نشانه هایی است که در مورد گوشی های با قابلیت نصب برنامه میتواند نشانه غیر استاندارد بودن نرم افزار های نصب شده یا ویروسی بودن و یا در مراحل پیشرفته مشکل سخت ا فزاری گوشی باشد.
18-برسی قیمت و فراوانی لوازم جانبی نظیر قاب و ...
19-در پایان ذکر این نکته ضروری است که در صورتی که شما جز افرادی هستید که گوشی خود را مرتبا عوض می کنید در هنگام خرید گوشی حتما قیمت فروش دست دو آن را نیز جویا شوید تا از میزان افت قیمت احتمالی گوشی مورد نظر خود مطلع باشید چرا که برخی از گوشی ها اصولا دارای افت قیمت بالا می باشند.
Gallery یا Memory و یا قسمت هایی که قابلیت نصب یا کپی برنامه های مختلف در آن وجود دارد نباید هیچ پارتیشن یا فایلی غیر از فایل های اصلی گوشی وجود داشته باشد.Call Duration گوشی زمان 00:00:00 وجود داشته باشد.
نوشته شده در جمعه 87/3/3ساعت 5:4 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

یک سخنرانی خوب ( speaking good )
سلام دوستان عزیز
مطالب قبلی خوندید ، امیدوارم که خوشتون امده باشه امروز یه مقاله در مورد سخنرانی و اینکه چگونه یه سخنرانی خوب ارائه بدیم ، براتون گذاشتم . اگه شما دوست دارید که یه سخنرانی خوب ارائه بدید حتما این مطلب رو بخونید

( مهمترین ترس اکثر مردم صحبت کردن در ملاء عام ( جمع ) است . این مطل چند روش برای بهبود مهارت صحبت کردن شما و همچنین چیره شدن به ترس از صحبت کردن با یک گروه ، معرفی می کند .
اول باید چند نکته را در مورد سخنرانی بدانید :
1ـ انتخاب یک موضوع جالب
2ـ یاد دادن یک مطلب جدید به مخاطبین
3ـ کوتاه سخنرانی کنید
4ـ برقراری ارتباط چشمی ( به مخاطبین خود به هر یک چند لحظه نگاه کنید )
5- گفتن لطیفه ، خاطره و داستانهای خنده دار با ارتباط با موضوع
6- سوال و جواب از مخاطبین ( شرکت دادن آنها در گفت وگو )
حالا به اصل موضوع می پردازیم
چه برای یک مخاطب پنج نفره یا یک مخاطب یک نفری ، ترس و خجالت از صحبت کردن برای مردم می تواند کنترل شود . سخنرانی برای جمع مهارتی است که هر کس می تواند با تمرین آن را فرابگیرد . اول یاد بگیرید که چطور با اعتماد به نفس صحبت کنید و سخنرانی خود را با استفاده از ابزار قدرت ارتباطی زیر جالب کنید .
ارتباط چشمی
ارتباط چشمی خوب به مخاطبین شما کمک می کند تا احساس آرامش بیشتری کنند و اعتماد به نفس ( اطمینان ) را در مهارت صحبت کردن شما ایجاد می کند . ارتباط چشمی خود را حفظ کنید به نحوی که ( مطالب ) سخنرانی خود را آن قدر خوب بدانید که لازم باشد فقط گاه گاهی یک نگاه سریع به یادداشت های خود داشته باشید . در میان مخاطبین ، تعدای چهره صمیمی پیدا کنید که نسبت به پیام شما عکس العمل نشان می دهند و به سخنرانی کردن برای آنها تمرکز کنید . هر بار چهار تا پنج ثانیه ارتباط چشمی خود را حفظ کنید و سپس ارتباط چشمی ( تماس چشمی ) را به سمت شخص دیگری تغییر دهید .
طرز ایستادن و حرکت بدن
ژست خوب ( حالت درست ایستادن ) نشانگر اعتماد به نفس است . محکم بایستید . حرکت بیش از حد می تواند حواس شنوندگان شما را پرت کند . شما در حالت عادی دستهایتان را در طرفین بدنتان قرار می دهید . برای تأکید کردن نکات اصلی ، شما از حرکاتی استفاده می کنید که آهسته و دقیق هستند اما طبیعی به نظر می رسند . مواظب عادت های احتمالی خود مانند دست به سینه ایستادن ، تکیه دادن به دیوار یا ضربه زدن با خودکار باشید . این (مسأله) نیز ممکن است باعث حواس پرتی مخاطبین شما شود یا گویای این باشد که شما بی علاقه هستید و اعتماد به نفس ندارید . سخنرانی خود را در مقابل یک آیینه تمرین کنید تا نحوه ی ارائه سخنرانی و حرکات بدن خود را کنترل نمایید ودر صورت نیاز آنها را تغییر دهید . برای دست یافتن به یک هماهنگی مطلوب حرکات بدن که در مقابل مخاطبین به کار می برید ، روش های گوناگونی را امتحان کنید . حالات صمیمی چهره کمک می کند تا رابطه ی گرم و مثبتی با مخاطبین خود ایجاد کنید . یک لبخند بر روی چهره شما این را آگاه می سازد که شما انسان و قابل اطمینان هستید و دلایل بیشتری برای قبول عقایدتان به آنها می دهد . حالات چهره ی شما نشان دهنده ی وضعیت ( شور وحال ) سخنرانی شماست و مخاطبین را درگیر ( سخنرانی ) می کند .
انتخاب لباس مناسب به شما کمک می کند تا برای مخاطبین خود احترام قائل شوید . قبل از رسیدن ( به محا مورد نظر ) برای سخنرانی ، نظر دیگران را در مورد انتخاب پوشش خود و این که چقدر مناسب آن موقعیت است جویا شوید .
گاهی اوقات لحن صدا می تواند تأثیر قوی تری نشبت به پیام داشته باشد . با تمرین کردن احساس و انرژی را به صدای خود اضافه کنید . می توانید با استفاده از ( موارد زیر ) به سخنرانی خود تنوع دهید :
1ـ بالا بردن یا پایین آوردن صدایتان
2ـ تغییر دادن سرعت کلمات برای به هیجان آوردن مخاطبین
3ـ استفاده کردن از مکث و سکوت به جای گفتن « آم » ، « اوم »
4ـ بالا بردن و کم کردن صدا برای تأکید روی نکات اصلی و درگیرکردن شنوندگان ( در بحث )
5ـ افزودن انرژی ( به صدا ) به منظور این که صدایتان هیچ وقت کسالت آور یا بی احساس نباشد
6ـ تمرین کردن روزانه و ضبط صدایتان برای این که ببینید تغییرات کجا ممکن است لازم باشد .
مخاطبین خود را از طریق شوال پرسیدن ، مستقیما صحبت کردن با آنها و علاقه مند کردن آنها در بحث شرکت دهید . این ( مسأله ) به ایجاد یک ارتباط راحت با مخاطبین کمک می کند . مخاطبین را با استفاده از جملات آغازین جذاب ، عکس ، نقشه ، و بخشهایی از فیلم ها و یا تقاضای کمک کردن از آنها در بحث شرکت دهید . در سخنرانی هدف از شوخ طبعی کمدین بودن نیست بلکه به وجود آوردن محیطی راحت و آرام و مزاح با شنوندگان است . شوخ طبعی می تواند بین یک سخنرانی متوسط و عالی تفاوت ایجاد کند . کمی شوخ طبعی در سخنرانی تان به شنونده این آگاهی را می دهد که شما انسان هستید و در واقع افراد در صورت شوخی و تفریح مطالب را بیشتر یاد می گیرند . سعی کنید داستان های شخصی یا رویدادهای اخیر را در سخنرانی خود بگنجانید تا به گرمی و شور و حال آن بیفزایید .
کنترل اضطراب
اکثر مردم از صحبت کردن در جمع می ترسند . آنها از این ( مسأله ) حتی بیش از مرگ وحشت دارند . هر کس به هنگام صحبت با یک گروه به اندازه ی معینی حالت عصبی دارد ، اما نکته مهم این نیست که آن را خاتمه دهید ؛ یاد بگیرید که آن را کنترل کنید . درست قبل از سخنرانی خود چند تمرین عمیق تنفسی را جهت آرام شدن انجام دهید . از حالت عصبی خود برای افزودن هیجان به سخنرانی تان استفاده کنید . به خاطر داشته باشید که از شما خواسته شده که صحبت کنید زیرا شما مطلب مهمی برای گفتن دارید . سخنرانی در جمع مهارتی است که می توانید با تمرین یاد بگیرید . کنترل ترس تان و تمرینِ مهارتهای فوق در سخنرانی در جمع می تواند برای شما موفقیت به همراه داشته باشد .

پایان


دوستان نظر یادتون نره


نوشته شده در جمعه 87/3/3ساعت 5:3 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |


دفراگمنتر ابزاری برای بازیابی سرعت و افزایش عمر هارد
زمانیکه فایلی را از کامپیوتر حذف مینمایید جای آن خالی میماند و این فضای خالی به هنگامی که شما فایل جدیدی می سازید پرمی شودو در صورتیکه اندازه فایل جدید بزرگتر از فایل حذف شده باشد،ویندوز فایل جدید را در چند نقطه و بطور پراکنده (fragmented) ذخیره مینماید و در نتیجه به هنگام خواندن چنین فایل هایی هد هارد دیسک ناچار است از نقطه ای به نقطه دیگر بپرد و این هم باعث کندی سرعت و هم فرسودگی زود هنگام هارد می شود .برای مرتب کردن اوضاع هارد دیسک،وقتی را به این کار اختصاص دهید که با کامپیوتر کار دیگری نداشته باشید .ابتدا فایل های اضافه را حذف و سپس کلیه برنامه ها و پنجره ها ی باز را ببندید.از منویstart> program >Accessories > system tools > بر روی دیفراگمنتر کلیک نمایید.
در کا در ظا هر شده بر روی دکمه آنالیز کلیک کنید کادری می آید که وضعیت درایو مربوطه را بصورت کد های رنگی نشان می دهد رنگ قرمز نماینده فایل های پراکنده دیسک،رنگ آبی نماینده فایل های به هم پیوسته و غیر پراکنده،رنگ سبز نماینده فایل های ثابت و غیر قابل انتقال و رنگ سفید نشانه فضای آزاد دیسک می باشند.بر روی دیفراگمنت کلیک نمایید تا درصد پیشرفت اجرای فرمان و نیز تغییرات ناشی از عمل دیافراگمنت را در نوار دوم شاهد باشید.
از یزدان

نوشته شده در جمعه 87/3/3ساعت 5:1 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

<      1   2   3   4      
Design By : Pars Skin