سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

تنظیمات پیش فرض قسمت Boot Screen در ویندوز ویستا بسیار مشابه با ویندوز سرور 2003 است ، صفحه ای که به اعتقاد بسیاری از کاربران کسل کننده و بدون هیچگونه جذبه ای است. اما آیا می دانید ویندوز ویستا دارای یک صفحه Boot Screen بسیار زیباتر از آنچه اکنون است می باشد و فعال کردن این قابلیت تا چه اندازه در ویندوز ویستا آسان است؟ شاید یکی از دلایلی که مایکروسافت این گزینه را بصورت پیش فرض فعال نکرده است ، نگرانی از بابت عدم توانایی سخت افزارهای کاربران نسبت به پشتیبانی از این قابلیت باشد ؛ اما این امر به نظر غیر منطقی می رسد زیرا اگر کارت گرافیکی بتواند ویندوز ویستا با آن حجم گرافیکی اجرا کند پس باید بتواند این صفحه BootScreen را نیز به آسانی اجرا کند. در نتیجه بهترین کار فعال سازی ظاهر زیباتر BootScreen است. در این ترفند قصد داریم به معرفی روش این کار بپردازیم.



بدین منظور:

ابتدا منوی Start با باز کرده و عبارت msconfig را وارد نمایید و Enter بزنید.
در پنجره باز شده به تب BOOT.INI بروید.
حال در این تب ، تیک گزینه No GUI boot را بزنید.
OK کرده و سیستم را مجدد راه اندازی نمایید.

نوشته شده در چهارشنبه 87/3/8ساعت 4:36 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

پس از نوآوری های متعدد شرکت ایرانسل در زمینه شبکه تلفن همراه ، این بار سرویس جدیدی توسط این شرکت برای دارندگان کلیه سیم کارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل فراهم شده است. "لطفأ با من تماس بگیرید!" عنوان این سرویس بسیار جالب است که به تازگی به جمع سرویس های ایرانسل پیوسته است. شما توسط این سرویس میتوانید به طور کاملأ رایگان ، پیام کوتاهی با مضمون "لطفأ با من تماس بگیرید!" را برای شماره مورد نظر خود ارسال کنید! این موضوع به ویژه در زمان هایی که شارژ کارت اعتباری شما و یا حتی زمان های قطعی شماره بسیار به کمک شما خواهد آمد ؛ چرا که کافی است این SMS را به طور رایگان ارسال کنید ، دوست شما متوجه خواهد شد که شما در موقعیت اضطراری قرار دارید و با شما تماس خواهد گرفت! در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه این کار بپردازیم.


برای اینکار ابتدا به این نکته توجه داشته باشید از آنجاییکه ایرانسل تنها شبکه ای است که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال حاضر امکان استفاده از آن برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست در نتیجه شما تنها میتوانید از این روش برای ارسال پیام به دوستانی که ایرانسل دارند استفاده کنید.

اما نحوه کار:
کافی است کد زیر را داخل گوشی وارد نمایید و سپس کلید سبز (Call) را بزنید:
09354401804#*150*
دقت کنید به جای شماره 09354401804 که به عنوان مثال وارد شده است ، (ترفندستان) شماره ای که قصد دارید SMS به آن ارسال شود را وارد کنید.
پس از فشردن کلید سبز ، پس از چند ثانیه عبارت زیر برای شما نمایان خواهد شد که نشانه موفقیت آمیز بودن عملیات است:
(Darkhaste Tamas be in shomare ersal shod (in service rayegan ast
و پیام کوتاهی با محتوای زیر برای دوست شما ارسال خواهد شد:
Lotfan Ba Man Tamas Begirid
(شماره ارسال کننده پیغام) : From
دقت کنید برای امتحان کردن این موضوع شماره ایرانسل خود را وارد ننمایید ، چرا که عملیات با مشکل روبرو خواهد شد.

نوشته شده در چهارشنبه 87/3/8ساعت 4:35 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

در صورتی که از کاربران Microsoft Word هستید احتمالأ تاکنون به قسمت فرمول نویسی این نرم افزار سر زدید. این بخش جهت نوشتن فرمول های ساده و پیچیده ریاضی کاربرد دارد. اگر تاکنون این بخش را فعال نکردید کافی است به ترفند نوشتن فرمول های پیچیده ریاضی در نرم افزار Microsoft Word در ترفندستان مراجعه نمایید. اما همانطور که پس از کار با این قسمت متوجه شده اید ، اعداد تایپ شده ، انگلیسی هستند ، هر چند اگر حالت زبانی کیبورد فارسی باشد. همین طور حروف نیز در صورت فارسی نویسی برعکس نوشته خواهند شد. اما این موضوع نیز توسط ترفندی قابل حل است! هم اکنون قصد داریم به معرفی این ترفند بپردازیم.


بدین منظور:
Microsoft Word را اجرا نمایید.
به قسمت فرمول نویسی Equation Editor وارد شوید.
حال از منوی Style به Define بروید.
در پنجره باز شده از در قسمت Number فونت فارسی مورد نظرتان را انتخاب کنید. (منظور فونت فارسی است که دوست دارید اعداد با آن نگاشته شوند.)
در همین قسمت هم میتوانید در صورت نیاز توپر یا کج بودن اعداد را با انتخاب Bold و Italic تعیین نمایید.
پس از این کار OK را زده و خارج شوید.
اکنون اگر اعدادی را تایپ کنید خواهید دید که فارسی تایپ خواهند شد.

اما برای تنظیم تایپ حروف فارسی کافی است مجددأ به Style > Define بروید.
این بار از قسمت Text Style ، زبان Farsi را انتخاب کنید و OK بزنید.
اکنون در صورت تایپ کلمات و حروف فارسی ، مشکلی از نظر برعکس بودن آن نخواهید داشت و کلمات به طور صحیح تایپ میشوند


نوشته شده در چهارشنبه 87/3/8ساعت 4:35 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

یکی از مشکلات عمده ای که بسیاری از کاربران هنگام تایپ فارسی با آن روبرو هستند ایجاد نیم فاصله بین حروف یا کلمات است (نیم فاصله ، نصف فاصله ای است که توسط دکمه Space وارد می نمایید و به منظور نزدیکی بیشتر حروف در موارد خاص استفاده میشود). عمدتأ بسیاری از کاربران برای حل این مشکل از نرم افزارهای اصلاح صفحه کلید استفاده میکنند ، اما راه بسیار ساده تری نیز توسط خود Microsoft Word و تنها با بهره گیری از یک کلید ترکیبی وجود دارد. هم اکنون قصد داریم به معرفی این ترفند بپردازیم.


برای اینکار:
کافی است هنگامی که متن فارسی را تایپ میکنید کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+4 را همزمان وارد نمایید.
خواهید دید که یک نیم فاصله ایجاد شده است و میتوانید ادامه تایپ را انجام دهید.

نوشته شده در چهارشنبه 87/3/8ساعت 4:34 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

احتمالأ شما نیز تاکنون با نرم افزار Google Earth برخورد داشته اید یا حدأقل نام آن را شنیده اید. یکی از بهترین نرم افزارهای ارائه شده در دنیای فناوری اطلاعات تا به حال که اولین نسخه آن در سال 2004 توسط شرکت گوگل به منظور مشاهده کره زمین با جزئیات به شکل به روز و توسط اینترنت ارائه شد. هر چقدر از توانمندی های Google Earth بگوییم کم گفته ایم چرا که کاربردهای این برنامه به قدری بالاست که به خودی خود شما را جذب میکند. قطعأ مشاهده محل زندگی خودتان از بالا جذاب است! اما این نرم افزار توانمند قابلیت مخفی را نیز در خود نهفته است که بسیاری از آن بی خبرند. پرواز بر فراز کره زمین و تجربه یک خلبانی با کلیه جزئیات در حالی که کره زمین را طی میکنید! در این ترفند قصد داریم تا آموزش خلبانی در Google Earth را به شما بدهیم. (لینک دانلود برنامه در پایان موجود است).


بدین منظور:

ابتدا نرم افزار Google Earth را که نصب کرده اید اجرا کنید.
حال کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+A را همزمان بزنید.
خواهید دید پنجره جدیدی با عنوان Flight Simulator برایتان باز خواهد شد.
در این صفحه شما میتوانید تنظیمات مربوط به هواپیمای خود را انتخاب کنید. (ترفندستان) کافیست یکی از دو هواپیمای
F16 و یا SR22 را بر حسب قابلیتهایی که دارند انتخاب کنید. همچنین میتوانید از قسمت Ariport فرودگاهی را که میخواهید پرواز را از آنجا شروع کنید را انتخاب نمایید.
حالا کافی است دکمه Start Flight را بزنید تا پرواز مجازی بر کره زمین را تجربه کنید!

و نحوه کنترل هواپیما به شرح زیر میباشد:

کاربرد

کلید مربوطه

Exit flight simulator

Ctrl + Alt + A, Escape

Open flight simulator options

Ctrl + Alt + A

Rotate pilot viewpoint

Arrow keys + Alt (slow) or Ctrl (fast)

Display flight simulator help

Ctrl + H

Increase thrust

Page Up

Reduce thrust

Page Down

Aileron left

Left arrow

Aileron right

Right arrow

Elevator push

Up arrow

Elevator pull

Down arrow

Rudder left

Insert

Rudder right

Enter (numeric keypad)

Rudder left

Shift + left arrow

Rudder right

Shift + right arrow

Elevator trim nose down

Home

Elevator trim nose up

End

Elevator trim nose down

Shift + up arrow

Elevator trim nose up

Shift + down arrow

Reduce flap setting

Left bracket

Increase flap setting

Right bracket

Reduce flap setting

Shift + F

Increase flap setting

F

Center aileron and rudder

5

Center aileron and rudder

C

Extend/retract landing gear

G

Left wheel brake

, (comma)

Right wheel brake

. (period)

Pause simulation

Space

Toggle HUD

H


لازم به ذکر است شما میتوانید نسخه Google Earth 4.2.0181.2634 with Sky را از آدرس زیر دانلود کنید:
http://www.tarfandestan.com/forum/showthread.php?threadid=9954

نوشته شده در چهارشنبه 87/3/8ساعت 4:34 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

در میان جنگ غول های مرورگرهای اینترنتی ، همواره مثلثی که سه رأس آن را Firefox ، IE و Opera تشکیل میدهد وجود داشته است. در این میان مرورگر Opera یکی از نوآورترین ها بوده است و به واسطه همین موضوع توانسته است کاربران و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. در این مرورگر محبوب نیز ترفندهای متعددی وجود دارد که بسیاری از کاربران از آنها بی خبرند. هم اکنون قصد داریم تا 14 ترفند کاربردی پیرامون این مرورگر اینترنتی را برای شما بازگو کنیم که با استفاده از آنها میتوانید خود را حرفه ای تر نشان دهید.



1- احتمالا همه شما با قابلیت Tabbed Browsing آشنا هستید. تقریبا تمام مرورگرهای جدید این قابلیت را دارند. لازم نیست برای دیدن لینک های مختلف چندین پنجره باز کنید. میتوانید از زبانه های یک پنجره استفاده کنید. با راست کلیک کردن روی هر زبانه گزینه هایی از جمله بستن همه زبانه ها و بستن همه زبانه ها به جز زبانه فعلی را می بینید.

2- برای برگشت به صفحه قبلی می توانید حین فشردن کلیک راست کلیک چپ کنید.

3- اپرا قابلیت Pop-up Blocking دارد. یعنی پیام های تبلیغاتی را نشان نمی دهد. شما می توانید با زدن کلید F12 انتخاب کنید که چه Pop-up هایی نمایش داده شوند یا نمایش داده نشوند.

4- اگر صفحات زیادی را باز کردید. شما می توانید آنها را به عنوان یک session ذخیره کنید تا بعدا در موقع نیاز همه آنها را با یک کلیک باز کنید. کافیست از File > Session > Save this Session را انتخاب کنید و از همین طریق می توانید Sessionها را ببینید.

5- شما میتوانید از 20? تا 1000? زوم کنید. برای زوم راحت تر از کلیدهای + و – استفاده کنید.

6- بعضی سایت ها عرض زیادی دارن اگر از اسکرول افقی خوشتان نمی‌آید می توانید کلید از کلید ترکیبی Ctrl+F11 استفاده کنید.

7- اگر از ظاهر اپرا خسته شده اید می توانید پوسته اپرا را عوض کنید. به مسیر Tools > Appearances > Skin بروید و پوسته های جالبی دانلود کنید.

8- یکی از قابلیت های اپرا ذخیره یوزرنیم و پسورد هاست. هنگامی که از یک یوزرنیم و پسورد استفاده می کنید ؛ اپرا به طور اتوماتیک از شما می پرسد که آیا می خواهید پسورد را ذخیره کنید یا خیر. اپرا حتی می تواند بر روی یک سایت چندین پسورد ذخیره کند. شما می توانید با فشردن کلید Ctrl+Enter یوزرنیم خود را انتخاب کرده و وارد سایت شوید.

9- اپرا این قابلیت را دارد که متون انگلیسی را بخواند. شما (ترفندستان) می توانید با انتخاب متن و کلیک راست بر روی آن و انتخاب گزینه Speak متن را بشنوید. البته هنگامی که برای اولین بار این کار را می کنید باید یک فایل 10 مگا بایتی را دانلود کنید.

10- هنگامی که از یاز شدن یک pop-up جلوگیری میشود اپرا یک هشداری در بالای پنجره سمت راست می دهد. اگر میخواهید از آمدن این هشدار هم جلوگیری کنید مسیر Tools > Preferences > Advanced > Notifications را دنبال کرده و تیک Show notifications for blocked pop-ups را بردارید.

11- کلید Ctrl + Back Space را بزنید تا در آدرس بار یک دایرکتوری به عقب بروید.

12- اگر می خواهید یک عکس را ذخیره کنید کافیست حین فشردن کلید کنترل کلیک کنید.

13- اگر اشتباها یکی از زبانه هار ببندید میتوانید با کلیک روی دکمه سطل آشغال در بالای پنجره سمت راست دو باره آن را باز کنید.

14- شما می توانید برای هر سایت یک نام مستعار بگذارید. کافیست از طریق Bookmark> Bookmark page گزینه Details را بزنید و در کادر Nickname نام مستعار مورد نظر را وارد کنید و کلید Ok را بزنید. حال با نوشتن این نام مستعار در نوار آدرس و زدن کلید Enter وارد سایت شوید.

نوشته شده در چهارشنبه 87/3/8ساعت 4:33 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

در صورتی که شما نیز از یکی از مدل های گوشی های سونی اریکسون استفاده میکنید ، به مشکل آزار دهنده ای که هر از چند گاهی پیش میاید برخورد کرده باشید. به این شکل که به هنگام باز کردن یک عکس یا فایل صوتی و استفاده از گزینه "استفاده به عنوان" گوشی شما خاموش و روشن (ریست) میشود. ممکن است فکر کنید گوشی ویروسی شده یا حتی دچار مشکلات جدی تری شده. اما این مشکل از یک دلیل خیلی ساده نشأت میگیرد! در این ترفند قصد داریم این موضوع را برای شما بازگو کنیم.


راه حل رفع این مشکل بسیار ساده است!
در 99% این موارد ، مشکل فوق به دلیل استفاده از یک تم Theme غیر استاندارد برای گوشی است (ترفندستان) که امروزه به سادگی میتوان این تم ها را ساخت.
کافیست تمی که در حالت انتخاب دارید را تغییر داده و از یک تم استاندارد یا در حالت بهتر تم پیش فرض گوشی استفاده کنید.
نوشته شده در چهارشنبه 87/3/8ساعت 4:32 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

ویندوز ویستا را میتوان اولی سیستم عاملی نامید که پس از عرضه دارای یک نسخه Trial یا آزمایشی 30 روز است. بدین شکل که پس از پایان مدت مقرر ، امکان استفاده از آن از بین میرود و شما برای فعال سازی آن باید حتمأ به شکلی کاملأ قانونی این ویندوز را خریداری کرده باشید. در کشور ما به دلیل عدم وجود قانون کپی رایت ، برای رفع این مشکل پچ ها و کرک های متعددی ساخته شده است که به آسانی این محدودیت زمانی را از بین میبرد و شما میتوانید بدون مشکل از ویندوز ویستا استفاده کنید. اما طبعأ این راه ها غیر قانونی هستند! اما برای رفع این مشکل یک راه بسیار عالی و صد البته کاملأ قانونی وجود دارد! ابزار مخفی در درون ویندوز ویستا توسط خود شرکت مایکروسافت نهفته است که با استفاده از آن میتوانید مهلت 30 روز خود را تا 120 روز تمدید کنید! این ترفند مخفی به تازگی منتشر شده است و بسیاری از افراد از آن بی خبرند ، ترفندستان اولین سایت پارسی زبان منتشر کننده این ترفند است.




در صورتی که نسخه آزمایشی ویندوز ویستا را نصب کرده اید ابتدا باید اطلاع پیدا کنید که چند روز از مهلت 30 روز شما باقی مانده است.
بدین منظور از منوی Start بر روی آیکون Computer راست کلیک کنید. در اینجا شما اطلاعات اساسی ویندوز خود را مشاهده میکنید.
در قسمت Windows Activation تعداد روزهای باقی مانده از فعالیت ویندوز را ملاحظه میکنید.

حال برای تمدید این مدت زمان چه باید کرد؟ این موضوع را از دو جهت باید بررسی کرد ، زمانی که هنوز مهلت 30 روز شما تمام نشده است و میتوانید از کلیه قسمتهای ویندوز بدون محدودیت استفاده کنید و حالت دوم یعنی مدت زمان Active بودن ویندوز شما به پایان رسیده است و به نوعی ویندوز Lock شده است.

ابتدا حالت اول:
منوی Start را باز کنید. در محدوده جستجوی آن عبارت cmd را وارد کرده و سپس کلیدهای Ctrl+Shift+Enter را همزمان بفشارید.
خواهید دید که Command Prompt (در حالت administrative) برای شما باز خواهید شد.
حالا دستور زیر را با دقت وارد نمایید و سپس Enter بزنید:
slmgr -rearm
اکنون اندکی صبر کنید تا پنجره ای باز شود و از شما درخواست رستارت ویندوز را بنماید.
حال کافیست ویندوز خود را یکبار رستارت کنید. کار تمام است! چرا که اکنون مدت زمان Active بودن ویستا مجددأ به 30 روز افزایش یافته است!
نکته مهم: ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که میتوان هر بار به سادگی اینکار را انجام داد و برای همیشه از ویندوز ویستا استفاده کرد ، اما همان طور که ذکر شد این روش توسط خود مایکروسافت ایجاد شده و شما تنها 3 بار میتوانید این ترفند را تکرار کنید و برای بار چهارم و دفعات بعدی این ترفند بی اثر است! پس این نکته را حتمأ در نظر داشته باشید.
نکته مهم: همچنین همان طور که متوجه شده اید در هر زمانی از مدت قانونی ویندوز باشید با اجرای این ترفند مدت Active بدون به 30 روز تمدید میشود ، پس اینجا اندکی هوش و ذکاوت نیاز است ، چرا که در صورتی که در آخرین روز هر محدوده زمانی 30 روز این کار را بکنید میتوانید (ترفندستان) از حدأکثر مقدار ممکن که 120 روز است استفاده کنید. (30 روز استفاده آزمایشی + 90 روز تمدیدی). پس اگر به فرض همینک 12 روز تا غیرفعال شدن ویندوز زمان دارید ، این ترفند را اکنون اجرا نکنید بلکه در روز آخر این کار را انجام دهید تا به نوعی از این ترفند استفاده کامل ببرید.

اما حالت دوم ، زمانی که شما دیر دست به کار شدید و مدت قانونی ویندوز پایان پذیرفته است:
(دقت کنید منظور این حالت این نیست که پس از پایان یافتن 120 روز از روش فوق ، مجدد بتوان ویندوز را قانونی کرد! خیر ، در این حالت هم شما تنها 3 بار امکان تجدید و تمدید ویندوز را خواهید داشت.)
برای این کار ، Internet Explorer را باز کنید.
در آدرس بار ، /:C را وارد کنید ( C منظور درایوی است که ویندوز ویستا را در آن نصب کردید).
حال به مسیر زیر بروید:
C:/Windows/System32
فایل cmd.exe را بیابید ، بر روی آن راست کلیک کنید و Run as Administrator را انتخاب کنید.
اکنون همانند روش فوق دستور زیر را وارد کرده و Enter بزنید:
slmgr -rearm
هم اینک شما پیامی مبنی بر تمدید ویندوز خود دریافت میکنید.
نهایتأ سیستم را از نو راه اندازی کنید. خواهید دید که 30 روز شما تمدید شده است.
لازم به ذکر است کلیه نکات مهمی که برای حالت اول ذکر شد نیز در این روش صادق است. پس کاملأ دقت کنید که 3 بار شانس خود را از دست ندهید!

در پایان ذکر این نکته ضروری است که ویندوز ویستای آزمایشی را از کجا بیابید؟!
مایکروسافت امکان دانلود این ویندوز را در سایت خود تنها برای افرادی که مدرک MSDN را دارند محدود کرده است. اما سایت های فراوانی وجود دارند که میتوانید این ویندوز را از آنها دانلود کنید (البته با حجمی بالا!) و راه بهتر هم تهیه CD های کپی موجود در بازار ایران که همگی از دم کپی هستند و آزمایشی که البته در داخل آنها پچ های مخصوص غیرقانونی ویندوز نیز وجود دارد.

البته این ترفند همان طور که واضح بود کاملأ قانونی است اما مایکروسافت چندان از آن راضی نیست و در نظر دارد به زودی در نسخه های جدید ویستا آن را غیرفعال سازد.

نوشته شده در چهارشنبه 87/3/8ساعت 4:32 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

مطمئنأ شما نیز تاکنون با سیم کارت های سومین اپراتور کشور به نوعی سر و کار داشته اید. سیم کارت های ایرانسل به دلیل نوآوری های متعدد و تبلیغات گسترده و به ویژه قیمت پایین توانسته است حضور موفقی را در عرصه مخابراتی کشور داشته باشد و با استقبال گسترده مردم روبرو شده است. چرا که دیگر شما تنها با 15 هزار تومان یک خط خواهید داشت! به همین دلیل ابتکارات و ویژگی های منحصر به فرد این سیم کارت ها ، مشکلات و نقص هایی که ایرانسل به همراه دارد نیز به نوعی مخفی شده است. علاوه بر توانمندی هایی همانند GPRS و MMS ، ایرانسل قابلیتهای دیگری هم دارد که بسیاری از افراد از آنها بی خبرند. یکی از قابلیتهای فوق العاده ایرانسل که به تازگی ایجاد شده است ، SMS Chat Zone نام دارد. ابزاری که شاید همینک با معرفی آن شما را به خرید یک سیم کارت ایرانسل وسوسه کند! SMS Chat Zone ابزاری است کاملأ رایگان و مجانی که به وسیله آن میتوانید یک ابزار چت کامل را از طریق SMS Chat روی گوشی خود داشته باشید. توسط SMS Chat Zone شما میتوانید با دوستان خود که ایرانسل دارند چت کنید ، دوستان جدیدی را جستجو و پیدا کنید ، از اتاق های چت استفاده کنید و در کل یک محیط چت کامل را روی گوشی خود داشته باشید. همچنین توسط SMS Chat Zone ، شما میتوانید پیام ها و آفلاین های دریافتی در یاهو مسنجر را هم به صورت SMS روی گوشی خود دریافت کنید که خود این موضوع نیز بسیار جالب است! در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه کامل استفاده از SMS Chat Zone به طور کامل بپردازیم. لازم به ذکر است این موضوع برای اولین بار توسط وب سایت ترفندستان در قالب ترفند مطرح میشود!


فعال سازی
برای فعال سازی ابتدا باید پیام کوتاهی با متن Go برای شماره 8383 ارسال نمایید.
سپس پیام کوتاهی با متن زیر به عنوان خوشامد گویی دریافت می نمایید :
-Welcome To ChatZone!REPLY with
!FF to make-a-friend
!CC to enter chat rooms

ثبت نام
برای ثبت نام در این سرویس ابتدا باید نام ، سن ، جنسیت و محل اقامت تان را به شماره 8383 با فرمت زیر ارسال کنید:
[R [name][age][sex][location
Location = محل زندگی ، Sex = جنس ، Age = سن ، Name = نام

مثال:
R Nima 21 M Teh

لیست فرمان ها
با تایپ متن CL و ارسال به شماره 8383 می توانید کل لیست فرمان های موجود در سیستم را از طریق دو پیام کوتاه دریافت کنید.

جستجوی دوستان
برای پیدا کردن دوستان جدید می توانید فرمان S را به همراه سن و جنسیت و مکان به شماره 8383 ارسال کنید.
[S [name][age][sex][location
مثال :
S Sahar 24 F Tehran

مشاهده کاربران آنلاین
با ارسال فرمانهای زیر به شماره 8383 می توانید تعداد کاربران آنلاین را ببینید.
تعداد دوستان حاضر : FA
تعداد دوستان حاضر در محیط چت سایت FM : MSN
تعداد دوستان حاضر در محیط چت سایت FY : Yahoo
تعداد دوستان حاضر در محیط چت سایت FI : ICQ
تعداد دوستان حاضر در محیط کلی چت : FC

ورود به محیط چت
با ارسال فرمانهای Y , M & I به همراه نام کاربری و رمز ورود به شماره 8383 می توانید به محیط چت سایتهای زیر وارد شوید.
* ورود به محیط چت سایت Yahoo( ارسال متن زیر به شماره 8383 )
Y-Yahoo
* ورود به محیط چت سایت MSN ( ارسال متن زیر به شماره 8383 )
M-MSN
* ورود به محیط چت سایت ICQ( ارسال متن زیر به شماره 8383 )
I -ICQ
مثال:
**** Y Nima

اضافه کردن افراد به لیست
برای اضافه کردن افراد به لیست می توانید از فرمان A استفاده کنید.
[A [Contact’s name
برای اضافه کردن دوست به لیست شبکه های خارجی می توان با ارسال پیام به شماره 8383 از فرمانهای زیر استفاده کرد:
اضافه کردن دوست به لیست دوستان سایت AY : Yahoo
اضافه کردن دوست به لیست دوستان سایت AM : MSN
اضافه کردن دوست به لیست دوستان سایت AI : ICQ
مثال :
AY Sahar

دریافت مشخصات
با ارسال حرف G به شماره 8383 می توانید مشخصاتی را که ثبت نام کرده بودید دریافت کنید.
-G

به روز رسانی مشخصات
برای بروز رسانی کردن اطلاعات شخصی و تغییر آیتمهای ثبت نامی (ترفندستان) می توانید با ارسال این پیام به شماره 8383 مشخصاتی را که ثبت نام کرده بودید بروز رسانی کنید.
[U [new name][new age][new sex][new location

غیر فعال کردن شخص
با ارسال این پیام به شماره 8383 می توانید دسترسی و دریافت پیامهای مربوط به شخص مورد نظر را مسدود کنید.
[B [Friend’s contact number
مثال:
B 98935360***9
برای خارج کردن نام کسی از حالت مسدود می توان از دستور UB استفاده کرد.
UB 98935360***9

حذف اعضا
با ارسال این پیام به شماره 8383 می توانید دوستان خود را از لیست حذف کنید.
[D [Friend’s contact number
مثال:
D 98935360***9

خروج از محیط چت
با ارسال این پیام به شماره 8383 می توانید از محیط چت سایتهای مختلف خارج شوید.
خروج از محیط چت سایت EY : Yahoo
خروج از محیط چت سایت EM : MSN
خروج از محیط چت سایت EI : ICQ
خروج کلی از محیط چت : EA

راهنما
با ارسال فرمان H – Help به شماره 8383 دو پیام دریافت خواهید کرد که در مورد نحوه دریافت راهنما برای هر قسمت شما را راهنمایی می کند

نوشته شده در چهارشنبه 87/3/8ساعت 4:31 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

در صورتی که از کاربران مسنجر محبوب ایرانیان ، یاهو مسنجر باشید ، حتمأ با Avatar یا عکسی که به هنگام چت کردن در کنار ID افراد نمایش پیدا میکنید آشنا هستید. توسط این ابزار که از یاهو مسنجر 7 افزوده شده است ، شما به هنگام چت کردن با طرف مقابل میتوانید عکسی با سایز نسبتأ کوچک را در صفحه چت خود قرار دهید. اما به طور طبیعی این عکس را نمیتوان توسط یاهو مسنجر بر روی هارد ذخیره کرد و تنها میتوان آن را مشاهده کرد. برای ذخیره کردن عکس طرف مقابل بر روی هارد راه هایی همانند استفاده از نرم افزارهای جانبی وجود دارد که هر کدام دچار مشکلی هستند. اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که در عین سادگی میتوانید تصویر هر ID که بخواهید را دریافت و روی هارد ذخیره نمایید.



برای این کار:
کافی است توسط مرورگر خود به آدرس www.invisible.ir/dicatcher مراجعه کنید.
اکنون در فیلد Yahoo! ID ، آیدی مورد نظر را وارد نمایید و سپس روی دکمه ذره بین کلیک کنید یا Enter بزنید.
پس از چند ثانیه تصویر ID شخص مورد نظر ظاهر میشود ، حالا کافی است (ترفندستان) روی عکس راست کلیک کنید و آن را Save نمایید.
عکس فوق در همان سایز استاندارد یاهو مسنجر است ، شما میتوانید به وسیله نرم افزارهای تخصصی همانند فتوشاپ ، تصویر را با کاهش نسبی کیفیت عکس بزرگتر کنید.

نوشته شده در چهارشنبه 87/3/8ساعت 4:30 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >
Design By : Pars Skin