سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

این بار قصد کردیم که تصاویر و زمینه هایی رویایی را برای عزیزانی که علاقه خاصی به گرافیک و طرح های گرافیکی دارند ارائه دهیم تصاویری رو که در این مجموعه گرد هم آوردیم تصاویری بی نظیر و با کیفیت بالا که شما عزیزان می توانید با استفاده از آنها تصاویر پرتره و یا پوسترهای زیبای هنری طراحی و پیاده سازی کنید خلاصه مطلب این است که تنها با نوشتن چند خط مطلب با استفاده از این تصاویر طرح های زیبایی خلق نمایید امیدوارم که بتوانید از این مجموعه نهایت استفاده راببرید .

 

دانلود کنید


نوشته شده در یکشنبه 88/3/3ساعت 4:55 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

اسکرین سیوری رویایی تاکید می کنم رویایی برای کاربران تبیان ارایه کرده است.این محافظ صفحه نمایش به طوری است که به طور کامل حس رو به کاربر منتقل می کند شما با چشمان خود چهار فصل رو می بینید همراه با تغییرات آنها با مرغابی هایی که در آب شنا می کنند و و باتغییر فصل مهاجرت می کنند هر چی بگم کمه امتحان کنید.

 

دانلود کنید


نوشته شده در یکشنبه 88/3/3ساعت 4:53 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

محبوب ترین برنامه ی دانلود در جهان که اکثرا با آن آشنا هستند. دانلودری که انواع محدودیت ها را از انواع سایت ها برداشته و کاربر به راحتی می تواند با این برنامه دانلود نماید. رفع عیوب از کارهایی است که IDM هر از گاهی با انتشار نسخه ی جدیدتر انجام می دهد. این بار در جهت به روز رسانی نرم افزار دانلود نسخه ی جدید این برنامه قرار داده شده است نسخه ای که برای راحتی کاربران از قبل فعال گشته و نیاز به فعال سازی مجدد ندارد.امیدوارم که لذت ببرید.

 

دانلود کنید


نوشته شده در یکشنبه 88/3/3ساعت 4:48 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

این نرم افزار یک برنامه شناخته شده برای ساخت و تبدیل فرمت های مختلف به DVD است. این برنامه قابلیت تبدیل فرمت های AVI، WMV، DivX، Xvid، RM، RMVB، Asf، VOB، MPEG-1/2، Mov (Quick Time)، Mp4 و 3GP به DVD و رایت آن را دارا است. این نرم افزار ابزاری مناسب برای ایجاد یک DVD به همراه منو و زیرنویس می باشد و همچنین شما می توانید به راحتی از خروجی دوربین دیجیتال یا Webcam خود DVD تهیه کنید. در این برنامه قابلیت هایی جهت کنترل صدا و تصویر وجود دارد که کمک می کند که بتوانید بالاترین کیفیت صدا و تصویر را تجربه کنید.

دانلود کنید

Keygen


نوشته شده در شنبه 87/4/8ساعت 5:26 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Clone dvd از بی نظیرترین نرم افزارها جهت کپی نمودن فیلم های ویدئویی است. این برنامه قادر است فیلم ها را با همان کیفیت کپی کند. همچنین می تواند فیلم های طولانی را با همان کیفیت کپی و با سرعت بالا فشرده سازی کند. یکی از قابلیت های این نرم افزار فشرده سازی فیلم های زیرنویس و هماهنگی صدا و تصویر است که می تواند این تعادل را در فیلم حفظ کند. این نرم افزار طوری طراحی شده که با تقسیم برنامه به مراحل مختلف ، کارکردن با آن را بسیار آسان نموده است. از قابلیت های دیگر این نرم افزار جابه جایی و تنظیم قسمت های زبان و زیرنویس با ابزاری ساده و تعیین کیفیت فیلم DVD است.

دانلود کنید

کراک


نوشته شده در شنبه 87/4/8ساعت 5:25 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با استفاده از این برنامه می توانید DVD های خود را بدون از دست دادن کیفیت کپی کنید. با این برنامه می توانید DVD های قفل دار را که مربوط به هر نقطه جغرافیایی هستند را کپی کنید. می توانید یک DVD را بر روی هارد کپی کرده یا از هارد بر روی DVD کپی کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است و تنظیمات و پیچیدگی خاصی ندارد. این برنامه می تواند یک DVD با ظرفیت 9 گیگابایت را در یک DVD با حجم 4.7 گیگابایت بگنجاند و در واقع با کاهش کیفیت این کار را انجام دهد.

دانلو کنید

کراک


نوشته شده در شنبه 87/4/8ساعت 5:25 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

همگی ما برای پاک کردن فایل ها و فولدرهای خود در محیط ویندوز به سادگی آنها را Delete میکنیم و نهایتأ آنها را از داخل Recycle Bin پاک میکنیم. اما قطعأ میدانید که این کار پایان کار نیست ، چرا که با استفاده از نرم افزارهای مخصوص ریکاوری ، میتوان تمامی فایل ها و فولدرهای پاک شده از هارد را مجددأ بازیابی کرد. این مسئله گاهی بسیار به کمک کاربر میاید ، اما گاهی ممکن است شما بخواهید واقعأ فایلی را از صحنه روزگار برای همیشه محو کنید! اما چگونه؟ در این ترفند قصد داریم با معرفی ابزاری مخصوص فایلها را برای همیشه به زباله دان تاریخ بفرستیم!
برای اینکار ، شما به نرم افزار Eraser احتیاج دارید. نرم افزاری که مخصوص این کار تبعیه شده است.با این نرمافزار دیگه نگران خارج و یا دزدیده شدن اطلاعات خود توسط تعمیرکاران و .... نباشید؟؟؟!!!!

 

دانلود کنید


نوشته شده در دوشنبه 87/3/27ساعت 5:0 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

این هم نسخه جدید برنامه امنیتی Kaspersky که مجموعه کاملی از آنتی ویروس ، فایروال ، آنتی اسپم ، آنتی ویروس ایمیل برای کنترل ایمیلهای آلوده ، آنتی ویروس وب برای محافظت از سیستم شما در برابر کرمهای اینترنتی ، Proactive Defense که برای تشخیص ویروسهای ناشناخته و حرکات مشکوک در سیستم مثلا دسترسی غیر مجاز به رجیستری است ، Privacy Control که برای مخفی نگه داشتن اطلاعات شما در هنگام کار با اینترنت است. مثلا اینکه برنامه ای نتواند خود به خود به اینترنت متصل شود یا سایتهایی اطلاعات شما را ندزدند. همچنین این برنامه امکانی برای فیلتر کردن سایتهای غیر اخلاقی دارد.

دانلود کنید

کراک

راهنمای اعمال کرک را در فایل Readme.doc در داخل فایل فشرده بخوانید.


نوشته شده در سه شنبه 87/3/21ساعت 4:27 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

حتما همه شما با آنتی ویروس Kaspersky آشنا هستید . طبق آخرین آمار سایت av-comparatives.org که در ماه آپریل 2008 ارائه شد 94 % از کاربران آنتی ویروس های Kaspersky و Avira از آنتی ویروس خود ابراز رضایت کرده و در پی آنها Eset با 92 % و Alwil با 80 % در مکانهای بعدی قرار دارند . و در کل این آنتی ویروس از نظر این سایت جزو 3 آنتی ویروس برتر می باشد .از ویژگیهای نسخه جدید این آنتی ویروس می توان به پیکربندی اتوماتیک در هنگام نصب ، اسکن سیستم عامل و نرم افزارهای نثب شده برای جلوگیری از آسیب پذیری سیستم ، کنترل و جلوگیری از آسیب پذیری از طریق Internet Explorer ، جلوگیری از ورود به سایتهای حاوی malware ، مانیتور کردن حملات دیته جمعی به سیستم ، قابلیت نصب بر روی سیستم حاوی ویروس و موارد دیگر اشاره نمود. در ضمن استفاده از یک Firewall و یک Anti-Spam Filter نیز در کنار این نرم افزار توصیه میشود .

 

دانلود کنید

Key 


نوشته شده در سه شنبه 87/3/21ساعت 4:22 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

ویندوز ویستا دارای قابلیتی می با شد با عنوان ReadyBoost که به شما این امکان را می دهد که با استفاده از Flash Drive بتوانید کارآیی سیستمتان را ارتقا دهید . اما چنین امکانی در ویندوز XP وجود ندارد. eBoostr این امکان را برای ویندوز XP شما ایجاد می کند. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید از Flash Drive به عنوان یک Cacheبرای افزایش کارآیی ویندوز XP استفاده کنید و سرعت سیستم خود را افزایش دهید . بخصوص این نرم افزار در مواردی که یک برنامه بارها در یک سیستم استفاده شود ، مانند برنامه Office، بیشترین کارآیی خود را نشان خواهد داد . همچنین می تواند برای استفاده کنندگان از لپ تاپ که امکان ارتقا RAM خود را ندارند ، بسیار مفید باشد .

دانلود کنید

 

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال                              وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:44 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

   1   2   3   4   5   >>   >
Design By : Pars Skin