سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

نرم افزار الغوث نسخه 0.9.6 در بهمن ماه 1386 به منظور گسترش فرهنگ استفاده از ادعیه و نیز دستیابی آسان به دعاها در قالب نرم افزار تلفن همراه ساخته شده است. این نرم افزار شامل دعاهای کمیل، توسل، سمات، عهد، ندبه، زیارت عاشورا، زیارت آل یاسین، زیارت حضرت عباس (ع)، مناجات امیرالمؤمنین (ع) و آیة الکرسی به همراه صدا می باشد. این نرم افزار دارای امکاناتی مثل مرور خطی و صفحه ای خودکار، امکان تنظیم زمان مرور خطی و صفحه ای خودکار، امکان تنظیم بارگذاری یا عدم بارگذاری صدا برای هر دعا می باشد. این نرم افزار بر روی گوشی های K550 , K610 , W810 سونی اریکسون و 6600 , N73 , N95 نوکیا تست شده و به طور کامل اجرا شده است. در گوشی های قدیمی سونی اریکسون مثل K750 ممکن است در حالتی که صدای همه‌ی دعاهابارگذاری می شود ، با انتخاب دعای کمیل یا ندبه که حجم صدای آنها سنگین است، نرم افزار پیغام خطا داده و خارج شود ، به همین دلیل دوستانی با انتخاب این دعاها دچار مشکل می شوند ، باید در قسمت تنظیمات حالت بارگذاری صدا برای این دعاها را تغییر داده و روی حالت عدم بارگذاری صدا تنظیم کنند. در برخی گوشی ها مثل K550 ممکن است در هنگام استفاده از منوها نرم افزار حدود پنج ثانیه گیر کند که در این حالت یا باید کمی صبر کنید تا مشکل رفع شود و یا با نگهداشتن دکمه ی بازگشت ، و زدن مجدد آن بعد از ظاهر شدن منوی خروج یا کمینه کردن برنامه مشکل را رفع نمایید. ذکر این نکته در رابطه با نرم افزار حائز اهمیت است که به علت وجود معرفی با پیامک ممکن است برخی آنتی ویروس‌ها یک تروجان در داخل برنامه تشخیص دهند که بدیهی است اشتباه می کنند. در صورتیکه بعد از دریافت آنتی ویروس شما نرم افزار را حذف می کند ، ابتدا آن را غیر فعال کرده و بعد دانلود نمایید.

دانلود کنید

حجم فایل :6.07 MB

 

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:42 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با این برنامه می توانید کلیه ردهای خود را در کار با ویندوز و به خصوص اینترنت از بین ببرید. این برنامه این اطلاعات را به نحوی پاک می کند که قابل بازیابی نیستند. چون به صورت پیشفرض چند بار در محل اطلاعات پاک شده باز نویسی می کند. بعد از نصب برنامه برای پاک کردن یک فایل یا فولدر بر روی آن راست کرده و گزینه Shred (Wash with bleach) را انتخاب کنید. در ضمن گزینه ای به Recycle Bin ویندوز اضافه می کند که می تواند اطلاعات درون آن را Shred کند به این معنی که قابل بازیابی نباشند. این برنامه نه تنها اطلاعات کارهای شما را در برنامه های خود ویندوز بلکه در تمام برنامه ها از بین می برد. این برنامه با پلاگینهایش بیش از 180 برنامه نصب شده را شناسایی می کند و مثلا لیست صفحات باز شده در مرورگر Opera‌ یا فایلهای پخش شده با برنامه Windows Media Player را هم از بین میبرد. از این برنامه برای پاک کردن فایلهای اضافی به منظور خالی شدن فضای هارد نیز استفاده می شود که با این کار سرعت ویندزو بالا می رود. این نسخه از برنامه در ویندوز ویستا نیز نصب می شود.

دانلود کنید

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال

حجم فایل :3.38 MB

نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:42 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با استفاده از این برنامه رایگان و کوچک می توانید در زمانی کوتاه رجیستری ویندوز را تمیز کنید و با این کار سرعت ویندزو را افزایش دهید. این برنامه کلیدهای اضافی رجیستری را حذف می کند و با این کار حجم آن و در نتیجه دسترسی ویندوز و برنامه ها را به آن سریعتر می کند. این کار باعث می شود که پیغامهای خطا از بین برود و هنگ کردن ویندوز نیز کاهش پیدا کند. این برنامه در ویندوزهای 32 بیتی و 64 بیتی کار می کند.

دانلود کنید

حجم فایل :1.38 MB

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:41 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

این بار می خواهم یک برنامه بسیار جالب را به شما معرفی کنیم که شاید تا به حال به آن برخورد نکرده باشید. کار این برنامه چیزی شبیه به برنامه های افزایش سرعت بازیها در ویندوز است. فرق اصلی این برنامه با برنامه هایی مانند GameXP‌ و GameGain این است که این برنامه سرعت بازیها را کاهش نیز می دهد. این کاهش سرعت زمانی جالب خواهد بود که در حال گذر از یک مرحله سخت یک بازی هستید و به دلیل سرعت بالای آن نمی توانید از آن بگذرید. من این برنامه را بر روی بازی Luxor که در بخش دانلود سایت است امتحان کردم و جواب داد. یکی از دوستان در قسمت 9 از مرحله 12 یعنی آخرین مرحله بازی گیر کرده بود که به این روش توانست بازی را تمام کند. این تنظیم سرعت نه فقط در بازیها بلکه در کلیه قسمتهای ویندوز نیز تاثیر می گذارد. بعد از تنظیم سرعت نباید از برنامه خارج شوید و فقط باید آن را کمینه کنید.

دانلود کنید

حجم فایل :542 KB

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:40 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

از این برنامه می توانید برای بهینه کردن تنظیمات ویندوز و سیستم خود در اجرای بازیهای کامپیوتری استفاده کنید. این برنامه نیاز به نصب ندارد و فقط یک فایل اجرایی دارد. در اولین اجرا Yes را انتخاب کنید تا حالت سیستم شما در فایلی ذخیره شود و بتوانید تغییرات انجام شده توسط نرم افزار را به حالت قبلی برگردانید. با انتخاب گزینه Wrap Speed می توانید تنظیمات را بهینه کنید. با انتخاب گزینه Windows Defaults می توانید تنظیمات ویندوز را برگردانید. با انتخاب گزینه Modify می توانید در سرویسها نیز تغییر ایجاد کنید. این برنامه با ایجاد تغییرات در تنظیمات کارت گرافیک ، ظاهر ویندوز ، تنظیمات شبکه و سرویسهای ویندوز آن را برای اجرای بازیها بهینه می کند دانلود کنید حجم فایل :531 KB

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:40 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

می دانید که مدتی است آنتی ویروس NOD32 گوی سبقت را از آنتی ویروسهای دیگر ربوده است. این آنتی ویروس به دلیل سرعت در به روز شدن و دریافت اطلاعات کم برای به روز شدن و نکاستن سرعت ویندوز بعد از نصب و ... انتخاب مناسبی برای کاربران کامپیوتر و اینترنت می باشد. اما تنها ضعف این برنامه این است که برای به روز کردن آن فقط باید از طریق اتصال به اینترنت و سایت این برنامه عمل کرد و فایلی برای Update ‌کردن ندارد. اما سایت تبیان تمهیداتی را اندیشیده است تا شما بتوانید این آنتی ویروس را بدون دریافت فایلهای Update از اینترنت به روز کنید. برای این کار این فایل را دریافت کنید و از حالت فشرده خارج کرده و در مسیرهایی که در بخش نظرات ذکر می شود کپی کنید. برای به روز شدن تاریخ Update برنامه کافی است یک سریال از سایت www.nod321.com دریافت و یک بار برنامه را به روز کنید. اگر همین امروز این کار را انجام دهید فایلی دریافت نمی شود و فقط تاریخ Update برنامه به روز می شود. در Update های بعدی نیز اطلاعات کمی دریافت می شود.این فایلها برنامه را تا تاریخ سوم می 2008 مصادف با 14 اردیبهشت 87 به روز می کند. توجه داشته باشید این فایلهای Update فقط مخصوص NOD32 است و فعلا راهی برای Update برنامه Smart Security وجود ندارد. این روش به روز کردن در مورد نسخه NOD32 Antivirus 3.0.650.0 که در بخش دانلود سایت موجود است تست شده است.

مسیر کپی کردن فایلها در ویندوز XP:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Updfiles
در ویندوز ویستا:
C:\ProgramData\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Updfiles
منظور از درایو C درایوی است که ویندوز در آن نصب شده است.

دانلود کنید

منبع : تبیان

 

 

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:33 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با استفاده از این فایل می توانید Kaspersky Anti-Virus و Kaspersky Internet Security‌ را از ابتدا تا به حال به روز کنید. برای به روز رسانی آنتی ویروس خود فایل فشرده را پس از دانلود در فولدری باز کنید. به فولدری با نام Kaspersky-Update می رسید که فایلهای به روز رسان در آن قرار دارند. وارد برنامه آنتی ویروس Kaspersky شوید. بر روی Settings کلیک کنید. در پنجره سمت چپ Update را انتخاب کنید. در پنجره سمت راست بر روی Configure کلیک کنید. در این قسمت بر روی Add کلیک کنید. فولدر Kaspersky-Update را در هر جایی که ذخیره کرده اید انتخاب کنید و OK‌ را بزنید. دوبار دیگر OK‌ را بزنید تا پنجره ها بسته شود. به قسمت Update‌ در برنامه بروید و بر روی Update Database کلیک کنید. آنتی ویروس شما به روز می شود. بهتر است برای Update در دفعات بعدی از روش اتصال به اینترنت استفاده کنید یا از Update‌های روزانه و هفتگی استفاده کنید تا در هر بار مجبور به دریافت این فایل حجیم نباشید.

فایلهای به روز رسان روزانه و هفتگی را از لینک زیر بگیرید:
http://support.kaspersky.com/kis7/update?qid=208279442

دانلود کنید

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:33 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

جهت مقابله با ویروسهای جدید بخش دانلود سایت تبیان شما را یاری می کند. با استفاده از این فایل می توانید آنتی ویروس McAfee‌ نسخه Enterprise را که آخرین ورژن آن هم در بخش دانلود سایت موجود است را به روز کنید. این فایل آنتی ویروس شما را تا همین امروز یعنی 3 می 2008 مصادف 14 اردیبهشت 87 به روز می کند. سعی می شود هر ماه این فایل به روز شود. این فایل یک فایل اجرایی است که در صورت اجرا خودش آنتی ویروس را پیدا کرده و آن را به روز می کند. دلیل قرار دادن این برنامه این است که FTP سایت McAfee بسیار کند است و بعضی اوقات نیز قطع است در صورتی که سرعت دانلود از سایت تبیان در صورتی که از خطوط پرسرعت استفاده کنید بسیار بالاست. همچنین سایت اصلی McAfee اجازه دانلود این فایل را به کاربران ایرانی نمی دهد.

دانلود کنید

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:31 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعات درایوهایتان را به صورت هوشمند مرتب و دفرگ کنید. این برنامه اطلاعات روی هارد را به چند دسته از نظر دفعات استفاده تقسیم می کند و اطلاعاتی را که بیشتر مورد دسترسی قرار می گیرند را در قسمتهای پرسرعت هارد قرار داده و به این وسیله سرعت ویندوز را افزایش می دهد. این برنامه می تواند Page File و فایل Hibernate ویندزو را دفرگ کند. این برنامه از مایکروسافت جایزه و تائید ویژه دریافت کرده است. در صورت استفاده از اینب رنامه می توانید مشکلات دفرگ ویندوز را حل کنید و سرعت مرتب سازی اطلاعات را نیز افزایش دهید و در زمانی کوتاه فایلها را دفرگ کنید.

دانلود کنید

حجم فایل :7.95 MB

 

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:31 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال

 

این برنامه کارهای زیر را انجام می دهد: بهینه کردن ویندوز ، تمیز کردن درایوها ، تمیز کردن رجیستری ، تمیز کردن فایلها و اطلاعات اینترنتی ، تنظیم برنامه های Startup ، مدیریت سرویسهای ویندوز ، بهینه کردن اتصالات اینترنتی ، مسدود کردن IP های مزاحم ارسال کننده اسپم ، بررسی وضعیت فایلی یک درایو ، پاک کردن یک فایل به طریقی که قابل بازیابی نباشد ، تکه تکه کردن و به هم چسباندن فایلهای حجیم ، به رمز درآوردن و خارج کردن از رمز فایلها ، دفرگ کردن سیستم ، بدست آوردن اطلاعات سیستم ، تست کردن سیستم ، عوض کردن آیکونها و تنظیم شفافیت پنجره ها و ....

دانلود کنید

کراک ( از حالت فشرده خارج کنید )


نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:30 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >
Design By : Pars Skin