سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

با استفاده از این برنامه می توانید مشخصات کاملی از تمامی قطعات سیستم خود به صورت کاملا جزئی بدست بیاورید. همچنین با این نرم افزار می توانید سیستم خود را چک کرده و محک بزنید تا ببینید آیا سرعت و کارایی واقعی و متناسب با CPU و حافظه و ... خود را دارد یا خیر. با استفاده از این نرم افزار می توانید 7 تست بر روی CPU و 4 تست بر روی RAM سیستم داشته باشید. یکی از امکانات جالب این برنامه که در نرم افزار دیگری وجود ندارد این است که می تواند در کنار ساعت ویندوز پارامترهایی مانند ولتاژ CPU و دور فن و درجه حرارت هاردهای سیستم و CPUکه اگر دو هسته ای باشد به تفکیک هسته ها و همچنین درجه حرارت مادربرد را به صورت آنی و Real-time به شما نشان بدهد. این کار می تواند فایده های زیادی داشته باشد. مثلا اینکه دلیل هنگ کردن سیستم را تشخیص دهید و ...

دانلود کنید

سریال:
Serial: H55GFLHD47V5FWTCRFAFJHRAA


نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 5:57 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با استفاده از این برنامه که محصول رایگانی از مایکروسافت است می توانید یک کیبرد اختصاصی برای خود درست کنید. می توانید حروف و علائم را مطالبق کیبورد یا دلخواه خود تعریف کنید. می توانید کیبرد فعال ویندوز را لود کرده و در آن تغییراتی داده و از آن استفاده کنید. می توانید از کیبرد ساخته شده یک فایل dll کیبرد برای استفاده در ویندوزهای دیگر یا نسخه نصبی از این کیبرد بسازید. به دلیل پشتیبانی کردن از استاندارد یونیکد می توانید کیبوردهای به زبانهای مختلف درست کنید. این برنامه در ویندوزهای 95 تا XP و 2003 قابل نصب و استفاده است. برای استفاده از این برنامه باید برنامه Microsoft .NET Framework 2.0 را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید

دانلود کنید

حجم فایل :4.6 MB

نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 5:57 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با استفاده از این برنامه می توانید فایلی که به هر دلیل پاک نمی شود را حذف کنید. اگر در هنگام پاک کردن فایل پیغامهایی مانند Cannot delete file: Access is denied یا The source or destination file may be in use یا پیغامی به صورت The file is in use by another program or user یا Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use مواجه می شوید این برنامه برای شما مفید است. بعد از نصب در منوی راست کلیک می توانید با انتخاب Unlocker از این برنامه استفاده کنید. البته اگر هر کدام از پیغامهای خطای بالا نیز ظاهر شود برنامه اجرا می شود و راه های پاک کردن فایل را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید فایل را ابتدا Unlock کنید. و سپس آن را پاک کنید. می توانید پروسه ای که از فایل استفاده می کند را Kill کرده یا ببندید و ...

دانلود کنید

حجم فایل :191 KB

نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 5:57 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

این برنامه در بین سایتهای فارسی اولین بار در بخش دانلود سایت قدیم تبیان قرار گرفت و مورد توجه واقع شد ولی این نسخه از برنامه دارای تغییرات اساسی نسبت به نسخه های قبلی می باشد. این برنامه کمتر مورد توجه قرار می گیرد ولی به نظر بنده بسیار کاربردی و جالب است و نمونه آن نیز وجود ندارد. با استفاده از این برنامه می توانید یک ویندوز سفارشی و به روز برای خود درست کنید. در این برنامه می توانید Service Pack های ویندوز ، Patchهای امنیتی ، Update ها ، درایورها و .. را به سورس نصب نشده آن اضافه کنید. می توانید اجزایی از ویندوز را که حتی در داخل ویندوز قابل حذف کردن نیستند مانند Windows Media Player قبل از نصب و از طریق تغییرات در فایلهای نصب پاک کنید و در واقع جلوی نصب آنها را بگیرید. می توانید کاری کنید که ویندوز ساخته شده شما بدون هیچ سوالی در مورد سریال و تنظیمات و ... در هنگام نصب به صورت خودکار نصب شود. می توانید تغییرات دلخواه خود در ظاهر ویندوز را قبل از نصب انجام دهید. در آخر هم می توانید یک فایل ISO بوت بسازید و آن را بر روی CD رایت کنید. این برنامه از تمامی نسخه های ویندوزهای 2000 و XP و سرور 2003 در نوع 32 بیتی و هم 64 بیتی پشتیبانی می کند. این برنامه برای اجرا نیاز به برنامه Microsoft .NET Framework 2.0 دارد.

دانلود کنید

حجم فایل :2.42 MB
آموزش تصویری برنامه را در لینکهای زیر ببینید:
http://www.nliteos.com/guide/part1.html
http://www.nliteos.com/guide/part2.html
http://www.nliteos.com/guide/part3.html
یا
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=168173

نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 5:56 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

این هم نسخه 3 از برنامه دات نت فریم ورک که برای نصب و اجرای برنامه هایی که با این تکنولوژی طراحی شده اند به آن نیاز دارید. مثلا برنامه بعدی که در بخش دانلود قرار می گیرد برای اجرا نیاز به این برنامه دارد. این برنامه را می توانید در ویندوز Windows Server 2003 SP1و Windows XP SP2‌ نصب کنید. ویندوز ویستا خودش دارای این پکیج می باشد. برای نصب این برنامه نیاز به 500 مگابایت فضا بر روی درایو ویندوز دارید. برنامه بیش از این فشرده نمی شود

دانلود کنید

حجم فایل :50.33 MB

نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 5:56 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

استفاده از این برنامه کوچک می توانید 5 پارامتر سیستم را زیر نظر داشته باشید که شامل حرارت قسمتهای مختلف ، ولتاژ آنها ، وضعیت فن ها ، نمودار کارکرد CPU‌ و حافظه و وضعیت کارکرد هارد و CPU و کارت شبکه و حافظه سیستم می باشد. همچنین می توانید با کمک نمودار مفصل برنامه تغییرات این پارامترها را در طول یک زمان مشخص زیر نظر بگیرید تا اگر وضعیت مشکوکی مشاهده شد علت یابی شود.نسخه قبلی بعضی از دماها را به درستی نشان نمی داد که در این نسخه این مشکل برطرف شده است.

دانلود کنید

کراک

ابتدا از برنامه خارج شوید(کنار ساعت ویندوز) سپس فایل فشرده را باز کنید و فایل sviewpro.exe را در محل نصب برنامه کپی کنید و با فایل قبلی جایگزین کنید.


نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 5:56 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با استفاده از این برنامه می توانید صفحه دسکتاپ و کیبرد سیستم خود را قفل کنید تا دیگران نتوانند به آن دسترسی غیر مجاز پیدا کنند. این برنامه قادر به قفل کردن درب درایورهای CD و DVD و رایتر و ... نیز می باشد. از امکانات برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد: با کمک یک کلید میانبر می توانید سیستم را قفل کنید. کلیدهای Ctrl+Alt+Del نیز عمل نمی کنند. اگر ویندزو شما چند کاربره است نیز می توانید از این برنامه برای تمامی کاربران استفاده کنید. می توانید کاری کنید که اگر سیستم برای زمانی بیکار بود به صورت خودکار قفل شود. می توانید تنظیمی انجام دهید تا اگر سیستم برای مدت زیادی قفل بود خاموش شود. می توانید از صفحه قفل شفاف و متنوع استفاده کنید. می توانید کاری کنید که برنامه در Task Manager مخفی شود. می توانید در Startup‌ سیستم آن را قفل کنید. می توانید بعد از خاموش شدن سیستم در اثر قطع برق و بالا آمدن ویندوز نیز دوباره آن را به صورت خودکار قفل کنید. می توانید برای قفل شدن سیستم زمان تعیین کنید و .... این برنامه در ویندوزهای 64 بیتی نیز کار می کند.

دانلود کنید

حجم فایل :1.42 MB
Name: CRUDE Team
Serial: LMPC4-4FF7E6-D9AFED-C36DFF-EC7FE6

نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 5:55 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

این هم یک تم کم حجم و بسیار زیبا که ظاهر ویندوز XP را به ویندوز ویستا تبدیل می کند. این تبدیل شامل نوار پنجره ها و منوی کپی فایلها و نوار Start و نوار Taskbar و ... می باشد و تقریبا کامل است. چند تم برای تبدیل ظاهر ویندوز XP به ویستا وجود دارد که این تم زیبا ترین و شبیه ترین تم به ویستا می باشد و در واقع تم Windows Aero را در XP اعمال می کند. بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده باید محتوای فولدر Themes را در مسیر WINDOWS\Resources\Themes کپی کنید و برای استفاده از نشانگرهای موس ویستا نیز محتوای فولدر Cursors را در مسیر WINDOWS\Cursors کپی کنید و از طریق کنترل پنل و تنظیمات موس آنها را انتخاب کنید. برای به کارگیری این تم باید برنامه Uxtheme Multi-patcher 5.5 را در ویندوز نصب کرده باشید.

 

دانلود کنید


نوشته شده در چهارشنبه 87/3/8ساعت 4:56 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

اگر به دنبال یک مجموعه تم زیبا با قابلیت سفارشی سازی دارید این برنامه برای شما مناسب است. با استفاده از این برنامه معروف می توانید Theme ویندوز را به طور کلی عوض کنید. می توانید ظاهر جزء به جزء ویندوز را عوض کنید. می توانید شکل پنجره ها را عوض کنید. می توانید نوار ابزارهای ویندوز را عوض کنید. می توانید انیمیشنهای ویندوز مانند حالت کپی کردن را عوض کنید. می توانید رنگ پنجره ها را به دلخواه عوض کنید و ... این نسخه دارای تمهای جدید نسبت به نسخه 5.5 می باشد و تم ویندوز ویستا نیز اضافه شده است.

 

دانلود کنید

کراک

بعد از باز کردن کرک فایل Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. در ویندوز XP‌ فایل WBINST~1.exe و در ویندوز ویستا فایل WbVista.exe را از طریق Task Manager ببندید. فایل Patch را اجرا کنید. ابتدا بر روی Patch و سپس Save License کلیک کنید.

پاسخ تبیان :

نوشته شده در چهارشنبه 87/3/8ساعت 4:53 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

دانلودبا استفاده از این برنامه می توانید صفحه دسکتاپ و در واقع میز کار خود را در ویندوز به یک میز کار واقعی و سه بعدی تبدیل کنید. همان طور که در تصویر کوچک و بزرگ برنامه هم می بینید می توانید میانبرها و فایلهای دسکتاپ خود را با نظم خاصی روی میز کار بچینید و از شلوغی و به هم ریختگی آن کم کنید. همچنین می توانید همه را در یک جا و روی هم بچینید. آیکونها حالت انعکاسی در روی میز کار دارند. این برنامه از سرعت سیستم در چنین حالتی نمی کاهد. برای اجرای این برنامه نیاز به DirectX 9.0c و 256 مگابایت رم و یک کارت گرافیک 64 مگابایتی به بالا دارید.

 

دنلود کنید

کراک

بعد از باز کردن فایل محتوای آن را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. حجم فایل کرک فشرده شده 2.76 مگابایت است.
اگر درخواست سریال شد همه کاراکترها را به صورت 1 وارد کنید.


نوشته شده در چهارشنبه 87/3/8ساعت 4:48 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >
Design By : Pars Skin