سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

فیلمبرداری فیلم سینمایی "آل" به کارگردانی بهرام بهرامیان تا پیدا شدن لوکیشنی خاص برای ادامه کار تا هفته آینده متوقف شده است.
علی معلم تهیه‌کننده پروژه "آل" به خبرنگار مهر گفت: برای 15 درصد پایانی فیلمبرداری به یک لوکیشن داخلی نیاز داریم که باید فضایی خاص داشته باشد. به همین دلیل از سه‌شنبه 19 خردادماه کار را متوقف کردیم و امیدواریم بتوانیم اواخر هفته آینده دوباره کار را آغاز کنیم.

وی افزود: یک صحنه مربوط به رودخانه هم دشواری‌های خاص خود را دارد و تا چند روز آینده تدوینگر "آل" مشخص می‌شود. فیلم از نظر فنی کاری دشوار محسوب می‌شود. ما به دلیل اینکه در ایران استودیو برای کارهای اینچنینی نداریم، باید مکان واقعی برای فیلمبرداری انتخاب و در آن تغییراتی ایجاد کنیم، این موضوع بسیار پرهزینه است و زمان تولید را طولانی می‌کند.
معلم ادامه داد: "آل" اولین تجربه سینمای ایران است که حدود دو ماه فیلمبرداری آن در ارمنستان به طول انجامید. با وسواسی که کارگردان داشت و تمایل ما برای تولید یک کار استاندارد باعث شد زمان زیادی صرف کنیم. سعی کردیم با تمام دشواری تولید در سینمای ایران گامی رو به جلو برداریم و این سینما را در بخش فنی متحول کنیم.

"آل" یک تریلر ترسناک و پس از "گاوخونی" و "ازدواج به سبک ایرانی" سومین فیلم معلم به عنوان تهیه‌کننده است. فیلمنامه را بهرام عظیمی نوشته و امیر پوریا آن را بازنویسی کرده است. مصطفی زمانی، آنا نعمتی، همایون ارشادی، هنگامه حمیدزاده‌، کیتوش آرزویان، سونیا کاتوزیان، لیزا عزیزیان، نارنیه خاچاتوریان و سورن کانجومیان‌ بازیگران "آل" هستند.

داستان درباره مهندسی جوان است که همراه همسر باردارش به ارمنستان می‌رود. عوامل تولید "آل" عبارتند از مدیر فیلمبرداری‌: فرشاد محمدی، مدیر تولید: رحمت عبدالله‌زاده‌، طراح گریم: سودابه خسروی‌، صدابردار: فرخ فدایی‌، دستیار کارگردان: نغمه نظری‌، جلوه‌های ویژه‌: آرمن پطروسیان‌، عکاس‌: جواد جلالی، طراح گرافیک و تیتراژ: حمید کریلی‌، محصول دنیای تصویر.


نوشته شده در چهارشنبه 88/3/27ساعت 4:3 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin