سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

پروژه محاسبه جدید و دقیق ضریب نفوذ اینترنت در حال انجام است و به این منظور با دانشگاه‌ها و مرکز آمار ایران قراداد منعقد خواهد شد.


علیپور، معاون IT شرکت فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با سیتنا، اظهار داشت: پیگیری پروژه محاسبه دقیق ضریب نفوذ اینترنت بر اساس روش‌های جدید در دو محور انعقاد قرارداد با مرکز آمار ایران و دانشگاه‌ها در حال انجام است.

وی افزود: انعقاد قرارداد با مرکز آمار ایران به منظورآمارگیری کاربران از طریق این مرکز و سنجش جدید صورت می‌گیرد. علیپورخاطرنشان کرد: قراردادی هم با دانشگاه‌ها به منظور به روز کردن فرمول کنونی و یا اصلاح آن صورت می‌گیرد تا بین فواصل آمارگیری بتوان از طریق این فرمول تعداد کاربران اینترنت را برآورد کرد.

وی درپاسخ به این سوال که علت تاخیر به وجود آمده در این محاسبه چیست؟ گفت: زمانی زیادی از آغاز این پروژه طی نشده اما شروع آن به علت تغییرات مدیریتی، تحولات شرکت و تغییر ساختار شاید کمی با تاخیر آغاز شده باشد.

علیپور اظهارداشت: این پروژه از زمان آغاز تا کنون زمانی معقولی را طی کرده و هم اکنون نیز آماده عقد قرارداد با مرکز آمار و دانشگاه‌ها از طریق مرکز تحقیقات مخابرات ایران است


نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 6:2 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin