سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

نحوه استخدام در سایت گوگل برای ایرانی ها

گوگل افرادی دارد به عنوان Quality RATER که افرادی جدا از کادر سازمنی گوگل هستند و گوگل را در امر بهسازی این سایت یاری می دهند. گوگل در هر حال می دند که جمعیت زیادی از فارسی زبانان دنیا در خارج از ایران هستند و تبادل اطلاعات با آنان مشکل قانونی ندارد. تعدادی هم هستند که در ایران هستند ولی چون احتمال صلح میان ایران و آمریکا هست نباید آنان را از دست داد. برای همین گوگل از ایرانیان کانادا و آمریکا استخدام می کند. البته این استخدام فقط در ظاهر در این دو کشور است. در ذیل روش کار با کمپانی معظم گوگل را آورده ام. شاید از این طریق بتوانیم اگر در ایران هستیم با شرایط کاری آنجا آشنا بشویم.

افرادی که برای این مشاغل نامزد می شوند باید المانهایی مانند زبان فارسی و انگلیسی و ترجیحا زبانهای دیگر - تابعیت و اجازه کار در دو کشور آمریکا یا کانادا به صورت دائم - اینترنت سریع - مدرکی معادل لیسانس یا بالاتر - آشنایی با سایت های و وبلاگهای ایرانی را داشته باشدتا اگر بسیار به اینترنت و موضوعات مختلف علاقه مند است خودش را در لباس یک نامزد احراز یک شغل ببیند.

 

لباس نامزد دریافت این شغل

این شغل احتمالا حدود 15 دلار برای هر ساعت و تا سقف 35 ساعت در هفته می باشد. کلا مشاهده می کنید حدودا 500 دلار در هفته هم بد نیست. این حقوق به صورت پی پال به شما داده می شود.

اگر شرایط را داشتید به آدرس temporaryjobs@google.com یک ایمیل می زنید و در قسمت موضوع باید از عبارت Quality Rater - Farsi Language - Iran - Temporary  استفاده کنید. اگر رزومه ای که از این طریق می فرستید کامل بود و انتخابتون کردند برای یک دوره آموزشی به شما ایمیل می زنند. البته یادتان نرود درخواست را به صورت HTML  بفرستید.

کار در خانه انجام می شود و به شما یک سری کلید واژه داده می شود و شما به کیفیت جستجو و کارایی عبارات جستجو شده توسط گوگل ارزش دهی می کنید. این کار به گوگل کمک می کند تا میزان سودمندی موتور جستجو گرش را درک کند.

حقوق ماهیانه 2000 دلار نوش جان.


نوشته شده در سه شنبه 87/3/14ساعت 6:46 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin