سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

روز 23 خرداد، روز تولد اولین سرویس وبلاگ فارسی (پرشین بلاگ) و فراهم شدن امکان وبلاگ نویسی برای فارسی زبانان در محیطی فارسی است. به همین مناسبت پرشین بلاگ، همچون سال های گذشته در حال آماده شدن برای ششمین جشن سالگرد تولد وبلاگ فارسی است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از پرشین وبلاگ، این جشن همچون سال های گذشته در روز 23 خرداد (روز وبلاگ فارسی) با همراهی جمعی از وبلاگ نویسان و پیش کسوتان فعال اینترنت کشور در تهران برگزار می شود. اطلاعات شرکت در همایش روز وبلاگ فارسی به زودی اعلام خواهد شد.

انتخاب وبلاگ های برتر سال

هر ساله تعدادی از وبلاگ های برتر فارسی در سالروز تولد پرشین بلاگ معرفی می شوند. انتخاب این وبلاگ ها کاملا بر اساس انتخاب کاربران است و از میان تمامی سرویس های وبلاگ داخلی و خارجی انجام می شود. هر کاربر می تواند حداکثر 5 وبلاگ را که در سال گذشته بیشتر برایش مفید بوده است، در این رای گیری معرفی کند تا بر اساس رای کاربران وبلاگستان فارسی، این وبلاگ ها انتخاب شوند. برای رای دادن به 5 وبلاگ برتر خود به آدرس persianweblog.ir/Topblogs مراجعه نمایید. رای گیری وبلاگ های برتر تا نیمه خرداد ادامه دارد و نام وبلا گ های برگزیده در جشن وبلاگ فارسی که محل آن متعاقبا اعلام می شود، منتشر خواهد شد.

در همین رابطه:

عکس های پنجمین جشن روز وبلاگ فارسی

خبر جشن برگزاری پنجمین سالگرد تولد وبلاگ فارسی

محبوب ترین وبلاگ های برگزیده پنجمین سالگرد تولد وبلاگ فارسی


نوشته شده در سه شنبه 87/3/14ساعت 6:48 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin