سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در راستای اجرای سیاست های ابلاغ شده در مورد اصل 44 قانون اساسی، از ابتدای سال جاری 1770 میلیارد ریال از سهام خود را واگذار کرده است.
به گزارش ایسنا این سازمان اعلام کرد: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی در سال جاری 240 میلیارد تومان از سهام سازمان واگذار می‌شود.
از این میزان تا کنون در حدود 177 میلیارد تومان سهم در فروردین ماه توسط سازمان خصوصی‌سازی واگذار کرده است.
این میزان از واگذاری سهام معادل حدود 73 درصد کل تعهدات این سازمان در زمینه اصل 44 قانون اساسی در سال 87 است. این سازمان با توجه به اهمیت بسیار زیاد اجرای دقیق و سریع اصل 44 قانون اساسی با انجام 73 درصد تعهدات خود در زمینه این اصل، درصدد است تا پایان سال ضمن واگذاری 27 درصد دیگر از سهام تعهدی خود به بخش خصوصی و غیر دولتی، سهام بیشتری از شرکت های تابعه را واگذار کند.
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این مرحله 382 میلیون سهم خود در شرکت تراکتورسازی ایران معادل 43 درصد کل سهام این شرکت را به ارزش حدود 177 میلیارد تومان از طریق بورس واگذار کرده است.
شرکت تراکتورسازی ایران دارای چند شرکت زیر مجموعه از جمله ماشین‌آلات صنعتی، ریخته‌گری، موتورسازان و آهنگری است که در زمینه تولید تراکتور، ماشین و ابزار کامیونت و خودروهای دیزلی فعالیت دارند
نوشته شده در جمعه 87/3/17ساعت 4:4 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin