سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

پهنای باند مورد نیاز در این زمینه جوابگو نیست
تلاش می‌کنیم این اختلال برطرف شود

با آغاز ثبت‌نام اینترنتی سیم‌کارت‌های 150 هزار تومانی همراه اول از روز گذشته بسیاری از متقاضیان به پورتال همراه اول با آدرس www.mci.ir مراجعه کردند اما به علت بروز اختلال در این روند نتوانستند ثبت نام خود را تکمیل و به اتمام برساندند؛ ظاهرا بیش‌ترین اختلال در زمان تکمیل بخش مربوط به عملیات بانکی رخ داده است که این مشکل امروز هم ادامه دارد.

عباسعلی ابوالفضلی - مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات سیار - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی علت اختلال در سیستم ثبت‌نام اینترنتی سیم‌کارت‌های 150 هزار تومانی اظهار کرد: در همه‌ی سازمان‌های شبکه‌یی مانند سازمان سنجش که متقاضیان در روزهای معین برای ثبت‌نام مراجعه می‌کنند، شاهد بروز اختلال در روزهای اولیه هستیم که این امری طبیعی است زیرا در ساعات و روزهای اولیه به دلیل افزایش متقاضی و مراجعان ترافیک بالا رفته و اختلالات در روند ثبت‌نام به وجود می‌آید.

وی با تاکید بر این که پهنای باند مورد نیاز ما در این زمینه جوابگو نیست گفت: تا زمانی که به طور کلی پهنای باند در کشور افزایش نیابد و در این زمینه نیز میزان بیش‌تری اختصاص داده نشود با این مشکل مواجه خواهیم بود.

ابوالفضلی تاکید کرد: درصدد افزایش میزان پهنای باند برای این ثبت‌نام هستیم زیرا به دلیل مراجعه‌ی زیاد بسیاری از متقاضیان که برای ثبت‌نام به سایت مراجعه کردند با مشکل مواجه شدند و در تلاشیم تا این موضوع را حل کنیم.

به گزارش ایسنا ثبت‌نام سیم‌کارت‌های 150هزار تومانی به صورت اینترنتی از روز گذشته در کل کشور آغاز شده و ثبت‌نام حضوری این سیم‌کارت‌ها که به گفته‌ی مسوولان حدود 10میلیون ظرفیت برای آن‌ها پیش‌بینی شده است، از تاریخ 22 و یا 23 تیرماه جاری آغاز خواهد شد.

به گفته مسوولان واگذاری این سیم‌کارت‌ها به شرط وجود امکانات و ظرفیت شبکه، بر اساس تاریخ و تعداد ثبت‌نام کنندگان در مدت 45 روز صورت می پذیرد و واگذاری نیز در هر استان، به صورت مجزا انجام و در هر مرحله 2 سیم‌کارت به هر متقاضی تحویل می‌شود.


نوشته شده در جمعه 87/3/17ساعت 4:6 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin