سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

ایران - تهران - گوگل با نمایش خانه‌های فروشی در برنامه‌ی نقشه آنلاینش، به عنوان واسطه‌ای بین دلالان املاک و خریداران خانه عمل خواهد کرد.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این موتور جست‌وجو با اضافه کردن یک ویژگی به سرویس نقشه‌ی معروف خود، به کاربران امکان می‌دهد در نزدیک کد پستی نشان داده شده، خانه‌های فروشی را مورد بررسی قرار دهند و به این ترتیب تمایل خود را برای ورود به بازار فروش املاک که معمولا چندان با سرویس‌های اینترنتی مرتبط نیست، نشان داده است.

نتایج گوگل بر اساس قیمت و شمار اتاق‌های خانه مورد فروش فهرست‌بندی شده و همچنین در یک نقشه نشان داده می‌شود تا کاربران بتوانند مشاهد کنند چه اندازه به خیابان‌های ویژه یا حمل و نقل عمومی نزدیک است.

بر اساس این گزارش، شمار محدودی از جزئیات خانه به همراه عکس‌ها در صفحه نتایج گوگل نشان داده می‌شود و اگر یک کاربر اطلاعات بیش‌تری بخواهد می‌تواند با کلیک به سایت مشاور املاکی هدایت شود که خانه مذکور را در فهرست قرار داده است.

تبلیغات کنندگانی که مایلند در منطقه تحت پوشش سرویس گوگل خانه‌ای بفروشند می‌توانند همانند صفحه‌ی نتایج جست‌وجوی معمولی گوگل با پرداخت پول خانه‌های خود را در کنار نتایج گوگل قرار دهند اما هیچ تبلیغاتی هنوز در این سرویس انجام نمی‌گیرد.
وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال

 وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال

 وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در جمعه 87/3/17ساعت 4:17 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin