سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

اولین کاری که قبل از منتشر کردن سایت خود باید انجام دهید این است که یک شرکت پیدا کنید که به اینترنت دستیابی داشته باشد و در سرور خود از سایت شما میزبانی کند. اگر ممکن باشد شرکت موردنظر باید از Fronpage Server Extensions پشتیبانی کند. زیرا برخی از قابلیت‌‌هایی که صفحات Frontpage را جذاب تر می‌کنند به آن نیاز دارند. مایکروسافت لیستی از شرکت‌های میزبان که از Frontpage پشتیبانی می‌کنند در اختیار دارد. همچنین می‌توانید سایت‌های وب مستقلی که لیست و رتبه سرویس‌های میزبان وب که از Frontpage پشتیبانی می‌کنند را در اختیار دارند جستجو کنید.

Office on the web را انتخاب کنید

اگر کامپیوتر شما طوری راه اندازی شده است که بصورت خودکار، یک اتصال اینترنت برقرار کند، ابتدا باید اتصال اینترنت خود را برقرار کنید و بعد از منوی Help ، گزینه Office on the web را انتخاب کنید. سایت Office Update در مرورگر باز می‌شود. در اینجا لیستی از میزبان‌های وب می‌بینید که از Frontpage پشتیبانی می‌کنند و مایکروسافت آنها را توصیه می‌کند.

سایت Microsoft WPP را باز کنید

همچنین می‌توانید سایت Web Presence Provider را مستقیماً باز کنید. مرورگر را باز کنید و در نوار آدرس تایپ کنیدwww . microsoft . com.

جستجو به دنبال ISP

یک میزبان وب پشتیبانی کننده از Frontpage را بر حسب اسم، محل و نوع سرویسی که ارائه می‌کنند جستجو کنید. برای مثال، برخی میزبان‌ها، فضای رایگان ارائه می‌کنند که از تبلیغات و آگهی پشتیبانی می‌کند. برخی دیگر روی سایت شرکت‌های کوچک تمرکز می‌کنند. این نوع سایت‌ها ممکن است از یک سایت شخصی، هزینه بیشتری داشته باشند و سرویس‌های بیشتری را ارائه کنند. توجه داشته باشید که سایت‌های مایکروسافت نسبتاً زیاد تغییر می‌کنند. بنابراین ممکن است این صفحه با آنچه که در اینجا نشان داده شده است فرق داشته باشد.

یک منبع مستقل پیدا کنید

برای مشاهده رتبه ISP های موجود از نظر کاربران، سایت وب Servies CNET را مشاهده کنید. مرورگر خود را باز کنید و این آدرس را تایپ کنید:http:// webhostlist . inter netlist . com

میزبان‌ها را بررسی کنید

سایت Host Investigator به شما امکان می‌دهد تا سرویس‌های میزبانی را برحسب هزینه و سرویس‌هایی که ارائه می‌کنند پیدا کنید. این سایت همچنین نظر مشتریان را نشان می‌دهد. مرورگر خود را باز کنید و آدرس www . hostinvestigator . com را تایپ کنید. بعد رتبه میزبان‌ها را بر اساس سرویس، اطمینان و قیمت مشاهده کنید.

Top 25

یک سرویس مستقل دیگر، TopHosts.com است که سرویس‌های میزبان را مرور می‌کند. سایت www.tophosts.com را باز کنید تا سرویس‌های میزبان توصیه شده Top25 را مشاهده کنید.

* توجه*

سرویس‌های رایگان

اگر به دنبال میزبان‌های رایگانی می‌گردید که از Frontpage پشتیبانی می‌کنند ، به سایت (www.tripod.com)Tripod و Yahoo! GeoEities (geocities.yahoo.com ) مراجعه کنید. برای مشاهده لیست میزبان‌های رایگان، به سایت Free web page Provider Review (www.fwpreview.com ) مراجعه کنید

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:37 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin