سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

معاون شهر قرآن و فناوری اطلاعات سازمان فعالیت‌های قرآنی گفت: باشگاه شهر الکترونیکی قرآن پس از شش ماه فعالیت آزمایشی، به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

"حمیدصابر فرزام" افزود: این باشگاه زیرمجموعه شهر الکترونیکی قرآن به آدرس اینترنتیHTTP://WWW.QURANCITY.IR/ ?است.

وی اظهار داشت: طرح شهر الکترونیکی قرآن با توجه به ضرورت حضور تاثیرگذار در جامعه بزرگ اطلاعاتی و با هدف نشر و بسط فرهنگ و معارف قرآنی در فضای سایبر پس از طی مراحل مطالعاتی و تهیه مقدمات لازم از اواسط سال جاری وارد مرحله اجرایی شد.

وی تصریح کرد: بخش‌های مختلف شهر الکترونیکی قرآن تا دو سال دیگر به طور کامل راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار داشت: این پرتال بزرگ قرآنی شامل بخش‌های باشگاه، پژوهشکده، آموزشکده، آرشیو صوتی و تصویری، فروشگاه محصولات قرآنی، نمایشگاه قرآنی است که در مرحله اول بخش‌های باشگاه و آرشیو صوتی و تصویری و در مرحله دوم پژوهشکده، آموزشکده و جوانه‌ها فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: هدف از راه‌اندازی باشگاه مجازی شهر قرآن ایجاد فضایی کارآمد و سالم در جهت تعامل کاربران با نخبگان قرآنی و تبادل نظر و اندیشه با آنها است.

این باشگاه شامل بخش‌های وبلاگ، تالارهای بحث و گفتگو، آرشیو عکس، طرح‌های مذهبی، دانلود فایل، نرم‌افزار و بانک اطلاعات قرآنی است.

معاون شهر قرآن و فناوری اطلاعات سازمان فعالیت‌های قرآنی ادامه داد: درحال حاضر در باشگاه قرآنی دانشجویان به آدرس اینترنتی ?HTTP://BASHGAH.QURANCITY.IR/ ?وبلاگ‌های قرآنی متعددی به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی راه‌اندازی شده است.

همچنین در این باشگاه نزدیک به صد انجمن نیز در دسته‌بندی‌های اسلامی، قرآنی، زنان و شخصیت‌های اسلامی ایجاد شده است.

به گفته وی، در بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی باشگاه که با هدف معرفی حافظان، قاریان، مفسران و پژوهشگران، مترجمان و هنرمندان قرآنی راه‌اندازی شده ، تاکنون اطلاعات بیش از دویست فعال قرآنی کشور در رده‌های سنی مختلف گردآوری و ثبت شده است.

همچنین در بخش گالری تصاویر و دانلود نیز تصاویر، فایل‌ها و نرم‌افزارهای با موضوعات مذهبی و اسلامی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

منبع : ایرنا


نوشته شده در شنبه 87/3/25ساعت 6:54 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin