سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

سوپراستار فیلمی در جست و جوی حقیقت است.

تهمینه میلانی در نشست مطبوعاتی فیلم سوپر استار گفت : ادعا نمی کنم که فیلم خوبی ساخته ام اگر این فیلم تماشاچی را به فکر وادارد، راضی هستم.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر ، وی درباره شخصیت "رها" در فیلم توضیح داد : شخصیت رها را تحت تاثیر شازده کوچولو نوشتم و با اینکه هیچ دیالوگ مشترکی بین این دو وجود ندارد اما می توان گفت تاثیر کم رنگی از شازده کوچولو پذیرفته ام .

میلانی درباره انتخاب شهاب حسینی برای ایفای شخصیت سوپر استار گفت : ای کاش می توانستم از یک نابازیگر برای ایفای این نقش استفاده کنم. اما بازی در نقش سوپر استار بسیار مشکل بود و باید از یک بازیگر خوب برای بازی در فیلم دعوت می کردم. بنابراین بر اساس توانایی هایی که از شهاب حسینی زمان همکاری در فیلم واکنش پنجم، متصور بودم ، وی را انتخاب کردم .

وی اظهار داشت : این فیلم شبیه دیگر آثار من نیست و در ژانر در جست و جوی حقیقت قرار می گیرد.

کارگردان فیلم سوپر استار در جمع خبرنگاران ادامه داد : این فیلم قصه ای از جنس داستان های معمول سینمای ایران ندارد بلکه روایتی کاملا خاص است .

میلانی در ادامه عنوان کرد : من به طراحی شخصیت هایی با روابط نامتعارف علاقه دارم انگار قبل از من کسی در سینمای ایران حوصله پرداختن به این مسائل را نداشته است . ارتباط بین یک دختر نوجوان با یک بازیگر شناخته شده رابطه ای روتین نیست و من از آن برای فیلم خود بهره گرفتم.در این جریان چون کورش رها را طلب کرده وی وارد زندگی کورش می شود.

میلانی یادآور شد: این خواستن را در اول فیلم می بینیم و پریشانی کورش نشانه طلب رها است در واقع کورش به دنبال چیزی است که نمی داند هویت آن چیست .

وی در خصوص معناگرا بودن فیلم سوپر استار ، توضیح داد : من سعی کردم تا معناگرایی را در یک فضای مدرن شهری و با آدم های شهری و پیچیدگی های روابط شهری تصور کنم و این اقدام ظاهرا جواب بدی نداده است .

در ادامه محمد نیک بین تهیه کننده فیلم گفت : به هر حال ما سعی کردم پیچیدگی های زندگی یک آدم مشهور و روابط وی با دیگران را نمایش دهیم .

وی درباره فیلم بعدی میلانی گفت: تولید فیلم سوپر استار وقت گیر بود و به ما اجازه نداد در رابطه با تولید فیلم دیگری فکر کنیم .

فتانه ملک محمدی بازیگر نقش رها نیز در این نشست تصریح کرد: من با دیدن فراخوان بازی در این فیلم در سایت سینمای ما، عکسم را فرستادم و برای تست رفتم که قبول شدم و این اولین تجربه بازیگری من بود.

 


نوشته شده در یکشنبه 87/11/13ساعت 4:58 عصر توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin