سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

با استفاده از این برنامه می توانید سرعت مرور صفحات اینترنتی را در مروگر خود سریع تر کنید. این برنامه از چندین روش مختلف برای افزایش سرعت لود شدن صفحات استفاده می کند. از جمله اینکه یک نسخه از صفحاتی را که به صورت پی در پی باز می شوند را در حافظه خود ذخیره می کند تا در مراجعه بعدی سریعتر باز شوند. در هنگام باز کردن دوباره یک صفحه تنها اطلاعاتی را که در آن تغییر پیدا کرده است را دریافت می کند. قبل از درخواست یک صفحه که مطمئن است آن را مشاهده خواهید کرد آن را به سیستم شما منتقل می کند. اتصال اینترنتی شما را برای به حداقل رساندن تاخیر در دریافت اطلاعات مدیریت می کند. اطلاعات صفحه وب به صورت فشرده دریافت می کند تا زمان کمتری طول بکشد. این برنامه با مروگر فایرفاکس و IE‌ هماهنگ است ولی ممکن است موجب بروز اشکالاتی مانند باز نشدن یک صفحه نیز بشود که در این صورت باید از برنامه خارج شده و بدون آن صفحات را مرور کنید. در تست انجام شده این برنامه با نسخه 2.0.0.14 فایرفاکس نتوانست کار کند. برای دانلود این برنامه از سایت گوگل محدودیت برای کاربران ایرانی وجود دارد و از این جهت در بخش دانلود سایت قرار گرفته است.

 

newدانلود کنیدnew


نوشته شده در دوشنبه 87/3/6ساعت 6:29 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

این هم یک بازی کوچک و جذاب از شرکت مینی کلیپ. در این بازی شما باید اشیاء خاصی را در جاهای مشخصی از صفحه با شلیک توپ از بین ببرید. این اشیاء گاه ثابت و گاهی متحرک هستند. دشواری کار در این است که شما باید برای از بین بردن اجسام موانعی را از سر راه خود بردارید. برای این کار باید ابتکاراتی را به خرج دهید. شما باید از میان ردیفی از توپهای رنگی عبور کنید تا به هدف برسید. شما در این بازی می توانید از دو دستگاه شلیک توپ استفاده کنید برای سوئیچ بین انها باید از کلید Space استفاده کنید.

دانلود کنید

سریال:SN: 176944


نوشته شده در دوشنبه 87/3/6ساعت 6:28 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

این هم یک بازی جدید که دوستان انتظار آن را می کشیدند. در این بازی شما باید توپی را که در آن یک موش به نام همستر توپ را هدایت می کند را کنترل کرده و به حرکت درآورید و از راه های پر پیچ و خم و سرازیری و سربالایی و ... گذر کنید و مواظب دره ها باشید و از مسیر خارج نشوید تا بتوانید 50 مرحله بازی را سپری کنید. در سه مرحله شما تواناییهای خود را ارتقا می دهید تا بهتر بتوانید حرکت خود را کنترل کنید. موزیکهای مختلف بازی شما را در مراحل آن همراهی می کند. این بازی را می توانید هم با موس هم کیبرد هم جوی استیک و ... بازی کنید. این بازی بیشترین دانلود را در سال 2004 در بین بازیهای دیگر داشته است. البته این نسخه از بازی جدید است و در سال 2006 عرضه شده است.

دانلود کنید

کراک

بعد از باز کردن فایل محتوای آن را در محل نصب بازی کپی کنید.


نوشته شده در دوشنبه 87/3/6ساعت 6:27 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

اگر می خواهید صفحات مورد نظر خود را به صورت یکپارچه دانلود کرده و در سیستم خود داشته باشید از این برنامه استفاده کنید. اگر یک سایت برای شما خیلی جذاب است و مطالب خوبی دارد و از اتصال Dialup استفاده می کنید و نمی توانید زمان زیادی Online باشید با استفاده از این برنامه کل یا قسمتهایی از آن را دانلود کرده و به صورت Offline مرور کنید. اگر می خواهید صفحات حاوی جاوا را ذخیره کنید. اگر با استفاده از نرم افزارهای مختلف امکان دانلود بعضی از صفحات سایتها را ندارید. اگر یک صفحه در هنگام ذخیره بر روی سیستم شما به صورت ناقص ذخیره می شود. اگر می خواهید چند صفحه اینترنتی را در یک مجموعه مدیریت کنید و .... از این برنامه استفاده کنید. این برنامه در بین برنامه های مشابه بهترین است و با آنها فاصله زیادی دارد.

newدانلود کنیدnew

کراک

بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده فایل کرک را اجرا و بر روی Patch کلیک کنید و مسیر فایل اصلی برنامه در محل نصب آن که نامش OE می باشد را مسیر بدهید. سپس در برنامه Patch بر روی Gen\Copy کلیک کرده و برنامه را اجرا کنید و در منوی Help بر روی Register کلیک کرده و کد را Paste کرده و OK را بزنید.


نوشته شده در دوشنبه 87/3/6ساعت 6:27 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

به کمک این برنامه زمان استفاده از اینترنت و قیمت آن را مشاهده می نمایید. این نرم افزار تفاوت نرخ تلفن بین ساعات مختلف روز را لحاظ می کند. این برنامه مبلغ تلفن و اینترنت را به طور مجزا محاسبه می کند. همچنین پهنای باند، مقدار حجم ارسال و دریافت شده را نیز محاسبه می کند. مقدار حجم کلی استفاده شده از اینترنت و در واقع Transfer Rate کلی را نیز محاسبه می کند. این برنامه سرعت سیستم را کاهش نداده و منابع سیستم را زیاد اشغال نمی کند. تاریخ برنامه به صورت شمسی بوده و برنامه به صورت رایگان ارائه شده است.

دانلود کنید


نوشته شده در دوشنبه 87/3/6ساعت 6:26 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

ظاهر فونت تا قسمتی زیادی شبیه به خط قرآنی عثمان طاها می باشد. می دانید که این خط تقریبا بهترین و زیباترین خط قرآنی است. شما با استفاده از این فونت می توانید در محیطهای مختلف از این نوع خط استفاده کنید. بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده فایل فونت را در مسیر Windows\Fonts و یا در کنترل پانل و قسمت Fonts کپی کنید. سپس در برنامه Word یا هر برنامه دیگری باید فونت Scheherazade را انتخاب کنید.

دانلود کنید حجم فایل :97 KB


نوشته شده در دوشنبه 87/3/6ساعت 6:24 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

شما تنها با استفاده از این فونت و بدون نصب هیچ گونه نرم افزار اضافی می توانید در برنامه هایی که از استاندارد یونیکد پشتیبانی می کنند مانند برنامه های مجموعه آفیس مثل Word و اکسل و اکسس و پاور پوینت و ..... و همچنین در برنامه های دیگری مثل Corel و فتوشاپ Me و Internet Explorer و ... از خط زیبای نستعلیق استفاده کنید. فایل به صورت RAR فشرده شده است و باید آن را با WinRAR باز کرده و فونت مورد نظر را یا در فولدر Font در کنترل پنل یا در مسیر Windows\Font کپی کنید. زبان سیستم را باید بر روی فارسی تنظیم کرده و کیبرد فارسی فعال باشد. در برنامه مورد نظر باید فونت IranNastaliq را انتخاب کنید تا بتوانید از این فونت استفاده کنید. این فونت توسط شرکت هامون سافت و به سفارش شورای عالی اطلاع رسانی طراحی شده است.

 

دانلود کنید حجم فایل :421 KB


نوشته شده در دوشنبه 87/3/6ساعت 6:24 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با استفاده از این فونت می توانید عبارتهایی مانند "علیه السلام" ، "قدس السره" ، "صلی الله علیه و اله" و ... را که در فونتهای معمول Word یافت نمی شود را در این نرم افزار بنویسید. همچنین چند بسم الله زیبا در این فونت قرار دارد. برای استفاده از این فونت ابتدا باید آن را در فولدر Fonts ویندوز کپی کنید. سپس در برنامه Word از منوی Insert گزینه Symbol را انتخاب کرده و در قسمت Font فونت AlAEM را انتخاب کرده و با استفاده از دکمه Insert متن دلخواه خود را بنویسید. در این حالت زبان برنامه باید در حالت فارسی باشد. نمونه عبارتهای موجود در فونت را می توانید در تصویر کوچک و بزرگ برنامه ببینید. در همین جا از سازنده فونت تشکر می کنیم.

دانلود کنید

حجم فایل :31 KB

نوشته شده در دوشنبه 87/3/6ساعت 6:23 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با استفاده از این برنامه می توانید یک فونت جدید برای خود بسازید. همچنین می توانید فونتهای از نوع TrueType را ویرایش کنید. می توانید یک فونت با نام خود بسازید و آن را پخش کنید تا معروف شوید. البته این کار خیلی هم ساده نیست چون باید تمام حروف و حالات آنها را طراحی کنید. شما می توانید دستخط خود را اسکن کرده و از آن فونت بسازید و با این کار با دستخط خود با استفاده از فونتی که ساخته اید یک متن را در کامپیوتر بنویسید. البته اگر خط شما بهتر از تایپ کامپوتری و فونتهای معمول باشد !!!

دانلود کنید

کراک

حجم فایل :6.56 MB

نوشته شده در دوشنبه 87/3/6ساعت 6:23 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

مجموعه 60 فونت استاندارد فارسی که می توانید آنها را در هر ویندوزی مورد استفاده قرار دهید. این مجموعه یک مجموعه تمیز و غیر تکراری و در عین حال کامل از فونتهاست به نحوی که وقتی آنها را در یک ویندوز تازه نصب شده کپی می کنید بدون هیچ پیغام خطایی در مورد تکراری بودن یا غیر استاندارد بودن فونتها نصب می شوند. بعد از باز کردن فایل فشرده فونتها را در کنترل پنل و قسمت Fonts کپی کنید تا نصب شوند.

دانلود کنید

حجم فایل :1.2 MB

نوشته شده در دوشنبه 87/3/6ساعت 6:22 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >
Design By : Pars Skin