سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

شما تنها با استفاده از این فونت و بدون نصب هیچ گونه نرم افزار اضافی می توانید در برنامه هایی که از استاندارد یونیکد پشتیبانی می کنند مانند برنامه های مجموعه آفیس مثل Word و اکسل و اکسس و پاور پوینت و ..... و همچنین در برنامه های دیگری مثل Corel و فتوشاپ Me و Internet Explorer و ... از خط زیبای نستعلیق استفاده کنید. فایل به صورت RAR فشرده شده است و باید آن را با WinRAR باز کرده و فونت مورد نظر را یا در فولدر Font در کنترل پنل یا در مسیر Windows\Font کپی کنید. زبان سیستم را باید بر روی فارسی تنظیم کرده و کیبرد فارسی فعال باشد. در برنامه مورد نظر باید فونت IranNastaliq را انتخاب کنید تا بتوانید از این فونت استفاده کنید. این فونت توسط شرکت هامون سافت و به سفارش شورای عالی اطلاع رسانی طراحی شده است.
نستلیغ


نوشته شده در جمعه 87/3/3ساعت 4:59 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

از این برنامه می توانید برای ساخت کتاب الکترونیکی با پسوند exe استفاده کنید. این برنامه می تواند یک صفحه وب با هر محتوایی در آن را شامل متن ، صدا ، فیلم ، جاوا اسکریپت و عکس که در یک فولدر هستند را به یک فایل exe تبدیل کند. با این کار برای دیدن محتویان آن صفحه به هیچ برنامه اضافه ای نیاز نیست. محیط برنامه طوری طراحی شده است که با رفتن به قسمتهای مختلف با افکتهایی روش کار آموزش داده می شود. مثلا نرم افزار جزء ?? قرآن کریم که در بخش دانلود سایت است با برنامه ای شبیه به این برنامه ساخته شده است. شما می توانید برای فایل ساخته شده خود توسط این برنامه پسورد یا زمان منقضی شدن تعریف کنید تا مثلا اگر یک نرم افزار را با این برنامه درست می کنید پس از سپری شدن زمان محدود دیگر روی یک سیستم اجرا نشود و منقضی شود و مثلا استفاده کننده مجبور به خرید نسخه کامل برنامه شود. دوستانی که نتوانستند از برنامه Natata eBook Compiler GOLD 3.0.3 استفاده کنند می توانند از این برنامه استفاده کنند.
Ebook Maker 2.1
کراک

نوشته شده در جمعه 87/3/3ساعت 4:58 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

حتما ویندوزهایی مانند ویندوز MRT را دیده اید که همراه نصب ویندوز نرم افزارهای اضافه ای نصب می شود. اگر می خواهید چنین ویندوزهایی درست کنید این برنامه به شما کمک خواهد کرد. همچنین اگر بخواهید ویندوزی درست کنید که تمام تنظیمات را خودش انجام داده و مثلا سریال نصب را نیز از شما نپرسد این برنامه برای شما مفید است. می توانید ویندوزی به دلخواه خود و با برنامه های مورد نظر خود و با نصب خودکار بسازید و به دوستان خود نیز آن را معرفی کنید. منوهای این برنامه با تغییر زبان به صورت فارسی نمایش داده می شوند. این برنامه در ویندوز ویستا نیز بدون مشکل نصب و اجرا می شود.

دانلود کنید ( 4/4 م ب )

کراک برنامه

بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده، محتوای آن را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.


نوشته شده در چهارشنبه 87/3/1ساعت 6:24 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

بهترین مکان برای چت فارسی

بهترین مکان برای چت فارسی (تصویری)
http://chatfarsi.parsehgig.com/LoveChat.htm


نوشته شده در سه شنبه 87/2/31ساعت 5:57 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

بازگرداندن اطلاعات پاک شده توسط نرم افزار قرتمند FileRescue Professional v2.6.10

هارد دیسک در کامپیوتر وظیفه نگهداری از اطلاعات و داده های کاربران را بر عهده دارد و کاربران تمامی اطلاعات شخصی و تجاری مهم خود را در آن ذخیره سازی می کنند. اگر یک روز متوجه این موضوع شوید که تمامی اطلاعات شما که برایتان دارای اهمیت زیادی از نظر شخصی و یا حتی تجاری بودند به یک باره از هارد دیسک پاک شده اند ، چه عکس العملی خواهید داشت؟

FileRescue Pro نرم افزارقدرتمندیست که در چنین زمانی به یاری شما خواهد آمد. به کمک این نرم افزار به راحتی توانایی بازگرداندن فایل های پاک شده از هارد خود را دارا خواهید بود.
همچنین این نرم افزار این قدرت را در اختیار شما قرار می دهد تا فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز را بازگردانی کنید.

از ویژگی این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :
- واسط گرافیکی بسیار مدرن تا کاربر به راحتی قادر به بازگرداندن فایل های مورد نظر خود باشد.
- پشتیبانی از تمامی ویندوزهای NT/2000/XP/2003 و فرمت
درایوهای FAT12, FAT16, FAT32, NTFS و NTFS 5
- بازگردانی اطلاعات گمشده ناشی از حملات ویروس ها و معایب نرم افزاری
- توانایی بازگرداندن فایل های پاک شده از Recycle Bin
- پشتیبانی از UNICODE در شناسایی نام فایل های پاک شده ( به عنوان مثال پوشه ای که به صورت فارسی نام گذاری شده )
- و .......
پشتیبانی از فرمت های:
این برنامه از تمامی فرمت های صوتی و تصویری ، فایل های آرشیو ، سندها و ... پشتیبانی می کند که در زیر تعدادی از آن ها ذکر شده است:

JPEG (.jpg, .jpeg) Executable File (.exe)
PkZip, WinZip (.zip) AVI (.avi)
RAR (.rar) MS Word (.doc)
MP3 (.mp3) Bitmap (.bmp)
MS Outlook (.pst, .oab, .dbx) MPEG (.mpg, .mpe, .mpeg, .mp4)
DjVu - image format by AT&T (.djv) MS Calendar (.cal)

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....
دانلود کنید نسخه 2.6.1 را با حجم 1.67 مگابایت
تصویری از محیط نرم افزار
English Explanations http://www.parsiblog.com/Images/Emotions/11.gif

برای دریافت کرک اینجا را کلیک کنید

نوشته شده در شنبه 87/2/28ساعت 6:33 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با استفاده از این فایل می توانید Kaspersky Anti-Virus و Kaspersky Internet Security‌ را از ابتدا تا به حال به روز کنید. برای به روز رسانی آنتی ویروس خود فایل فشرده را پس از دانلود در فولدری باز کنید. به فولدری با نام Kaspersky-Update می رسید که فایلهای به روز رسان در آن قرار دارند. وارد برنامه آنتی ویروس Kaspersky شوید. بر روی Settings کلیک کنید. در پنجره سمت چپ Update را انتخاب کنید. در پنجره سمت راست بر روی Configure کلیک کنید. در این قسمت بر روی Add کلیک کنید. فولدر Kaspersky-Update را در هر جایی که ذخیره کرده اید انتخاب کنید و OK‌ را بزنید. دوبار دیگر OK‌ را بزنید تا پنجره ها بسته شود. به قسمت Update‌ در برنامه بروید و بر روی Update Database کلیک کنید. آنتی ویروس شما به روز می شود. بهتر است برای Update در دفعات بعدی از روش اتصال به اینترنت استفاده کنید یا از Update‌های روزانه و هفتگی استفاده کنید تا در هر بار مجبور به دریافت این فایل حجیم نباشید.
دانلود کنید ( حجم فایل :13.79 MB )
فایلهای به روز رسان روزانه و هفتگی را از لینک زیر بگیرید: ( از فایل های به روزرسان مانند آموزش بالا استفاده کنید )


نوشته شده در شنبه 87/2/28ساعت 6:31 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

این هم آخرین نسخه از قویترین برنامه فشرده ساز جهان که بعد از تقریبا 8 نسخه آزمایشی بالاخره نسخه نهایی آن عرضه شد. قدرت فشرده سازی در این نسخه افزایش قابل توجهی داشته است. این نسخه 15 تغییر اساسی نسبت به نسخه قبلی داشته است و با ویندوز ویستا هماهنگی کامل دارد.
دانلود کنید (حجم فایل :1.15 MB )
کرک برنامه ( بعد از باز کردن فایل Patch را اجرا کرده و نام دلخواه خود را وارد و بر روی Generate کلیک کنید. )

نوشته شده در شنبه 87/2/28ساعت 6:30 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Advanced RAR Repair v1.2.0.0

با استفاده از این برنامه می توانید فایلهای RAR را تعمیر کنید. این نسخه از برنامه از همه نسخه های WinRAR پشتیبانی می کند. یک فایل RAR می تواند بر اثر دانلود ناقص یا کپی ناقص از یک CD یا DVD خش دار خراب شود. همچنین در صورت بدسکتور دار شدن هارد یا پاک شدن آن و بازیابی ناقص، احتمال خراب شدن آن افزایش پیدا می کند. شما با استفاده از این برنامه می توانید علاوه بر یک فایل RAR ، یک فایل exe از نوع فشرده RAR را نیز باز کرده و تا جایی که امکان دارد اطلاعات سالم موجود در آن را استخراج کنید. این برنامه می تواند فایلهای تا حجم 17179869184 گیگابایت را باز کند. همچنین می تواند فایلهای چند تکه و رمز دار را تعمیر کند. می توانید چند فایل را به صورت دسته ای با هم تعمیر کنید. این نسخه کامل است و نیازی به رجیستر کردن ندارد.



نوشته شده در شنبه 87/2/28ساعت 6:29 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Sony Ericsson Themes Creator 3.19

با استفاده از این برنامه می توانید برای کلیه گوشی های سونی اریکسون البته به جز P800‌ و P900 تم بسازید. شما می توانید با این برنامه 13 جزء از یک تم را تعیین کنید. با تعیین تمامی قسمتها با نصب تم بر روی گوشی ظاهر گوشی در کلیه کارها و منوها و حالات تغییر می کند و یک ظاهر منحصر بفرد برای گوشی شما ساخته می شود. تنها قسمتی را که نمی توانید بردارید لوگوی اپراتور است. این نسخه آخرین نسخه از این برنامه است و از جدیدترین گوشی های سونی اریکسون نیز پشتیبانی می کند. این برنامه در ویندوز ویستا نیز نصب می شود. خروجی برنامه فایلی با پسوند thm است که باید به گوشی منتقل شود.
ظاهرا برای کار با این نرم فزار به برنامه دیگری به نام Mobile Phone Monitor R2A for Sony Ericsson نیاز دارید. این برنامه را از لینک زیر بگیرید:


نوشته شده در شنبه 87/2/28ساعت 6:29 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

تم پروانه برای سونی اریکسون

این تم مختص گوشی سونی اریکسون K510i ساخته شده است ولی در گوشی های مشابه نیز نصب می شود. این تم در واقع تم پروانه می باشد و تقریبا کامل است و تغییرات خوبی در قسمتهای مختلف گوشی می دهد. پسوند فایل thm است و بعد از دانلود می توانید آن را مستقیما به گوشی منتقل کرده و نصب کنید.


نوشته شده در شنبه 87/2/28ساعت 6:28 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

<   <<   6   7      >
Design By : Pars Skin