سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

تم اکواریوم برای سونی اریکسون

این برنامه تم اکواریوم برای گوشی های سونی اریکسون می باشد. پسوند این تم THM می باشد و بر روی تمام گوشی های سازگار نصب می شود. بعد از دانلود آن را به روی گوشی منتقل کرده و اجرا کنید. با نصب این تم یک اکواریوم متحرک با ماهیهای زیبا را در پشت زمینه گوشی خود خواهید داشت. در قسمتهای دیگر هم با تغییرات زیبایی در ظاهر منوها مواجه خواهید شد. این تم بر روی گوشی سونی اریکسون K750i تست شده است.


نوشته شده در شنبه 87/2/28ساعت 6:28 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

تم ستاره برای سونی اریکسون

این هم یک تم زیبا که توسط یکی از کاربران تهیه شده است. این تم برای گوشی های سونی اریکسون طراحی شده است و جلوه زیبایی به گوشی می دهد. پسوند فایل thm است و می توانید آن را مستقیما بر روی گوشی منتقل کرده و نصب کنید. تم تقریبا کامل است و کلیه قسمتها را تغییر می دهد. عکس زمینه تم دارای چند ستاره متحرک است و رنگ انتخاب شده برای تم بسیار شاد و زیبا می باشد. این تم در عین سادگی جذابیت خاص خود را دارد.


نوشته شده در شنبه 87/2/28ساعت 6:28 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

پر سابقه ترین و معروفترین برنامه های کار با فیلم

این برنامه یکی از پر سابقه ترین و معروفترین برنامه های کار با فیلم است که کارهای مختلفی را روی فیلم و صدا انجام می دهد. به دلیل سابقه طولانی این برنامه در این کار، امکانات چنین برنامه ای بالا و کیفیت کار آن عالی و اشکالات آن حداقل است. این برنامه کارهایی از قبیل تبدیل فرمتهای مختلف صدا به یکدیگر ، ویرایش فایلهای صوتی ، ساخت و رایت انواع CD ها و DVD‌های صوتی و تصویری و حتی دیتا و رایت آنها بر روی دیسک مورد نظر ، ویرایش مشخصات فایلهای صوتی و در واقع Tag گذاری بر روی آنها ، ضبط صدا در فرمتهای مختلف ، تبدیل انواع فرمت فیلم به یکدیگر که 3gp ‌هم جزء آنهاست ، ویرایش و کار مفصل بر روی فیلم مانند دوران و چرخش آن که در کمتر نرم افزاری دیده می شود و برای فیلمهای دوربینهای موبایل کاربرد زیادی دارد ، به هم چسباندن کلیپ های ویدیوئی ، استخراج و تبدیل فیلم DVD ، استخراج صدای فیلمها ، کپچر کردن فیلم از منابع مختلف و .... این برنامه در ویندوز ویستا به خوبی نصب شده و کار می کند. محیط این برنامه بسیار منظم و ساده طراحی شده است و همین باعث راحتی کار کردن با آن می شود.
دانلود کنید ( حجم فایل :15.81 MB )
کراک برنامه ( حجم فایل کرک 4.62 مگابایت است. )
 


نوشته شده در شنبه 87/2/28ساعت 6:28 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

دزدگیر برای موبایل با فرمت جاوا

دزدگیر برای موبایل با فرمت جاوا برنامه رو فعال کنید و گوشی رو در گوشه ای بگذارید... از این پس هر کسی که به یکی از کلیدهای گوشیتان دست بزند بلافاصله صدای آژیر از گوشی پخش می شود و صفحه گوشی هم شروع به روشن و خاموش شدن با رنگ قرمز می شود و به هیچ وجه هم صدای آژیر قطع نمی شود مگر اینکه کلید قطع تماس رو فشار بدهید.
نوع فایل:Jar
حجم:29KB
دانلود دزدگیر موبایل


نوشته شده در شنبه 87/2/28ساعت 6:27 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Gmail messenger


سلام دوستان عزیزتر از جانم
امروز هم یه نرم افزار برای دانلود (download ) گذاشتم که حتما اسمشو شنیدید یا اگه نشنیدید پس بدونید که نرم افزار Gmail messenger هم به جمع مسنجرها اضافه شد . این نرم افزار برای اوناییه که از yahoo خسته شدن و می خوان یه محیط تازه ای رو تجربه کنن . از خصوصیات بارز این نرم افزار سرعت بالا ، امنیت بالا ، زیبایی نرم افزارو .... چیزهای دیگس که وقتی دانلودش download کنی می بینی که چه معرکس
با تشکر یزدان
دادن نظر نشانه شخصیت شماست


نوشته شده در شنبه 87/2/28ساعت 6:26 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

مجموعه 60 فونت استاندارد فارسی

مجموعه 60 فونت استاندارد فارسی که می توانید آنها را در هر ویندوزی مورد استفاده قرار دهید. این مجموعه یک مجموعه تمیز و غیر تکراری و در عین حال کامل از فونتهاست به نحوی که وقتی آنها را در یک ویندوز تازه نصب شده کپی می کنید بدون هیچ پیغام خطایی در مورد تکراری بودن یا غیر استاندارد بودن فونتها نصب می شوند. بعد از باز کردن فایل فشرده فونتها را در کنترل پنل و قسمت Fonts کپی کنید تا نصب شوند.
دانلود

نوشته شده در شنبه 87/2/28ساعت 6:22 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

<   <<   6   7      
Design By : Pars Skin