سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

دیوان حافظ با قابلیت گرفتن فال

(این برنامه بر روی اکثر گوشیها نصب میشود)

دانلود کنید


نوشته شده در سه شنبه 87/3/14ساعت 6:51 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

اگر از مرورگر اینترنتی خود خسته شده اید و می خواهید یک مرورگر جدید و زیبا را تجربه کنید از این برنامه استفاده کنید. این مرورگر مربوط به شرکت Apple‌ است و تا به حال در سیستم عاملها و کامپیوترهای خودش مورد استفاده قرار می گرفت. در سال 2007 این شرکت نسخه تحت ویندوز آن را ارائه کرد و مرتب آن را به روز رسانی و رفع اشکال کرد تا به این نسخه رسیده است. در تصویر بزرگ برنامه می توانید ظاهر بخش دانلود سایت تبیان را در این مرورگر ببینید. همان طور که ملاحظه می کنید از نظر سازگاری و هماهنگی با سایت سطح بسیار خوبی دارد. این مرورگر از مرورگرهای دیگر عقب نمانده و اکثر امکانات آنها را دارا می باشد. این مروگر حداقل سرعتی دو برابر Internet Explorer دارد. ظاهر زیبایی دارد. از امنیت خوبی برخوردار است. با استفاده از امکان Pop-up Blocker‌ اجازه باز شدن پنجره های مزاحم را نمی دهد. مرور به صورت خصوصی را در خود دارد تا کسی از صفحات مرور شده شما با اطلاع نشود. از سیستم Tab در محیط برنامه استفاده کرده است. قابلیت کوچک نمایی و بزرگ نمایی و تغییر اندازه فونت و ... را نیز دارا می باشد.

دانلود کنید

حجم فایل :18.62 MB

 

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در دوشنبه 87/3/13ساعت 4:12 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

فایرفاکس باز خود را به روز کرد. در این نسخه برخی از مشکلات امنیتی برطرف شده است. به دلیل اینکه برای Update به این نسخه باید یک فایل حدودا 7.5 مگابایتی را دریافت کنید این نسخه به بخش اضافه می شود تا بتوانید آن را با حجم کمتر و با استفاده از برنامه های تسریع کننده دانلود در زمان کمتری دریافت کنید. اگر هنوز جزء کسانی هستید که از IE استفاده می کنید بهتر است این نسخه را دریافت کرده و به خیل عظیم کاربران این مروگر در دنیای اینترنت بپیوندید. در این صورت تفاوت زیاد طراحی این مروگر را نسبت به Internet Explorer احساس خواهید کرد. این نسخه در ویندوز ویستا بدون مشکل نصب و اجرا می شود.

دانلود کنید

 

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در دوشنبه 87/3/13ساعت 4:9 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

مجموعه 280 تصویر "بسم الله الرحمن الرحیم" با کیفیت بسیار بالای 300 dpi و ابعاد بالای 1000 در 1000 (بسته به ابعاد تصویر) که قابل استفاده در تمامی محیطها و نرم افزاهای گرافیکی و ... می باشد. حجم اصلی این فایلها 35 مگابایت است که به حدود 22 مگابایت فشرده شده است. فرمت این فایلها jpg است

دانلود کنید

حجم فایل :21.87 MB

نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 6:0 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با استفاده از این برنامه می توانید صدای خود را عوض کنید و آن را به شکل صدای زن یا مرد یا بچه با حالات مختلف خوشحالی و ناراحتی و ... درآورید. برای کار هم کافیست صدای خود را از داخل میکروفن به سیستم وارد کنید و با تعیین نوع صدای خروجی از قسمت Nickvoices صدای تغییر یافته را بشنوید. این برنامه این کار را به صورت آنی انجام می دهد و نیازی به ذخیره صدای خروجی نیست. این نسخه هم بهترین نسخه این برنامه است

  دانلود کنید

کی جن


نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 6:0 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با استفاده از این برنامه بسیار جالب می توانید از آیات قرآن به علاوه ترجمه فارسی آنها در برنامه Word استفاده کنید. این برنامه حتی بر روی Word 2003 نیز کار می کند. بعد از نصب برنامه Word‌ را باز کنید. در نوار منو در کنار منوی Help گزینه ای به نام Al-Quran اضافه می شود که می توانید از آن برای وارد کردن تمامی آیات قرآن با ترجمه و بدون ترجمه در برنامه Word‌ استفاده کنید.

دانلود کنید


نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 5:59 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با استفاده از این برنامه می توانید منوهای برنامه های Word و Excel و Outlook و PowerPoint را از مجموعه آفیس 2003 فارسی کنید. همچنین امکان غلط یابی فارسی نیز به این برنامه ها اضافه می شود. بعد از نصب برای فعال کردن این برنامه از منوی Start و زیر منوی Microsoft Office و Microsoft Office Tools گزینه Microsoft Office 2003 Language Tools را انتخاب کنید و در این قسمت زبان فارسی را انتخاب کنید. Service Pack 2 این برنامه هم که اشکالات آن را رفع و آن را کاملتر می کند به فایل اضافه شده است.

دانلود کنید


نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 5:59 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

اگر می خواهید به زبان جاوا در هر زمینه ای برنامه نویسی کنید نیاز به این برنامه در ویندوز خواهید داشت. ما این برنامه را برای برنامه نویسان موبایل که می خواهند برنامه هایی به زبان جاوا بنویسیند قرار داده ایم. قبل از نصب برنامه NetBeans باید این برنامه را در ویندوز نصب کرده باشید. همزمان با نصب این برنامه برنامه JRE یا Java Runtime Environment نیز نصب می شود و اگر نیاز به این برنامه نیز داشته باشید خواسته شما برآورده می شود. قابل ذکر است که برای دانلود این برنامه از سایت جاوا برای کاربران ایرانی محدودیت وجود دارد البته این محدودیت فقط مخصوص کشور ایران نیست.

دانلود کنید


نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 5:58 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

با استفاده از این برنامه می توانید در برنامه Word با خط زیبای نستعلیق بنویسید. بله باور کنید. در ضمن می توانید یک متن از قبل نوشته شده را به خط نستعلیق تبدیل کنید. بعد از نصب برنامه باید در برنامه Word فونت NASTALIQ را انتخاب کنید. گاهی ممکن است مشکلاتی پیش آید که باید برنامه را Uninstall و دوباره نصب کنید. برای تایپ حرف ک باید از کیبرد عربی استفاده کنید. برای این کار به کنترل پنل و تنظیمات Regional and Language Options‌ بروید و در تب Languages بر روی Details‌ کلیک کرده و کیبرد Arabic (Saudi Arabia) را اضافه کنید. برای تایپ حرف ک کیبرد را بر روی عربی بگذارید.

دانلود کنید

حجم فایل :1.8 MB

نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 5:58 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

این فایل محتوی یک فایل dll می باشد که می توانید با استفاده از آن مشکل فارسی نویسی در ویندوز XP و 2000 را برطرف کنید. مشکلاتی از قبیل جدا نوشتن ی و جابجای حروف پ و ژ و عدم امکان استفاده از فاصله مجازی (Shift+Space) با این فایل برطرف می شود. به دستورالعمل استفاده از فایل در فایل Readme.doc که همراه فایل است توجه کنید.

دانلود کنید

حجم فایل :56 KB

نوشته شده در پنج شنبه 87/3/9ساعت 5:58 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5   >>   >
Design By : Pars Skin