سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

برای بسیاری از ما پیش آمده است که اتصال اینترنتی‌مان بسیار کند شده و در عین حال می‌خواهیم به هر زحمتی شده، صفحه‌ای را باز کنیم و لااقل اگر نمی‌توانیم عکس‌هایش را ببینیم، متنش را بخوانیم. اما هر چقدر تلاش می‌کنیم و صبر پیشه می‌کنیم، فایده‌ای ندارد و صفحه اصلا خیال باز شدن ندارد.

کسانی که هم اینترنت موبایل‌شان را فعال کرده‌اند، حتما بارها به این مشکل برخورده‌اند و اصلا بسیاری از اوقات از خیر باز کردن سایت مورد نظر گذشته‌اند.

کار کردن باسیستم کند

خوب، چه کار می‌شود انجام داد؟

مشترک شدن فید یا تنظیم کردن مرورگر برای باز نکردن عکس‌های سایت مورد نظر یک راه چاره است.

نحوه استفاده از فید را در مقاله‌های "فید چیست؟ "و"نحوه خواندن فید" بخوانید.

اما راه سوم استفاده از سایت‌هایی است که آدرس سایت یا صفحه مورد نظر را از شما می‌گیرند و نسخه ساده، سبک و با حداقل گرافیک را به شما تحویل می‌دهند. در واقع آنها، سایت‌ها را تهی از همه عکس‌ها، فلش‌ها و cssها و فریم‌ها می‌کنند و فقط متن را نگاه می‌دارند.

BareSite

IYHY

بد نیست، این سایت‌ها را در مرورگر کامپیوتر یا موبایلتان بوک‌مارک کنید، تا در هنگام ضرورت از آنها استفاده کنید.

 

علیرضا مجیدی


نوشته شده در جمعه 88/1/14ساعت 4:12 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

بر پایه پژوهشی که با بودجه مایکروسافت انجام شده، اعلام شد که طرح پس‌زمینه نمایشگر و چیدمان اجزا روی آن نمایانگر، شخصیت، عادات و رفتار کاربر است. ‌

به گزارش جام جم‌، دونا داوسون، متخصص روان‌شناس در زمینه رفتارشناسی و شخصیت‌شناسی، برای نمونه مطالعاتی از صفحه نمایشگرهای کارمندان یک اداره استفاده کرده است.

وی گفت که شخصیت‌ها به چند دسته و شاخه تقسیم می‌شوند، که می‌توان از میان آنها به عمومی بودن، منزوی بودن، هدفمند بودن، هنرمند بودن و اجتماعی بودن هر فرد پی برد. ‌

دسکتاپ

وی همچنین گفت: «میزکارهای ما فضای شخصی ما هستند و اطلاعات دقیقی از خود ما منتقل می‌کنند.» داوسون همچنین به دیلی‌تلگراف اعلام کرد که شیوه چیدمان آیکن‌ها در صفحه نمایشگر، نمایانگر برخی از ویژگی‌های شخصیتی است:

– آیکن‌هایی که در صفحه ‌پخش هستند، نشان می‌دهند که صاحب آن از عدم تمرکز رنج می‌برد.

– آیکن‌های جفت شده در دو طرف صفحه نمایش و به‌تعداد مساوی نشان می‌دهد صاحب آن دارای قدرت خوبی در تصمیم‌گیری در شرایط سخت است. ‌ ‌

– صفحه‌های شلوغ و پر از آیکن نشان می‌دهد که شخص همه چیز را دم دست نیاز دارد و دوست دارد در زندگی همه‌چیز تحت کنترلش باشد، اما ممکن است این موضوع به عدم‌سازماندهی امور وی نیز برگردد. ‌ ‌

– صفحه پس‌زمینه شخصی نشانگر اولویت و دغدغه ذهنی فرد است. معمولا والدین تصویر کودکان را می‌گذارند یا مسافران تصویر محل‌های بدیع را در بک‌گراند خود خواهند داشت. تصویر دوستان، نشان‌دهنده محبوبیت فرد است. ‌ ‌

– صفحه آبی ساده نشان دهنده این است که صاحب کامپیوتر علاقه چندانی به نشان دادن زندگی شخصی خودش ندارد.


نوشته شده در جمعه 88/1/14ساعت 4:7 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

این روزها استفاده از فلش مموریها و کول دیسک‌ها بسیار فراگیر شده، از طرفی دیگر ویروس‌ها و کرم‌های زیادی نیز در کمین فلش مموری‌ها نشسته‌اند.

اکثر این کرم‌ها به محض اتصال فلش به یو اس بی منتقل می‌شوند و یک فایل اتوران(AutoRun) در ریشه درایو ایجاد می‌کنند و باعث گسترش خود می‌شوند. بسیاری از آن‌ها توسط یک آنتی ویروس به روز شناسایی و حذف می‌گردند و بسیاری هم که جدید هستند به انتشار خود ادامه می‌دهند. اما همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

روش اول

در ادامه روشی جدید را به شما آموزش می‌دهیم که از ویروسی شدن فلش خود به طور کامل جلوگیری کنید و با خیال راحت به هر کامپیوتری که می‌خواهید فلش خود را متصل کنید.

بطور خلاصه در این روش می‌خواهیم مقدار فضای خالی موجود در فلش را با یک فایل ساختگی یا Dummy پر کنیم تا هیچ فایلی نتواند درون فلش ذخیره و ایجاد شود. البته این روش زمانی کارآمد است که شما می‌خواهیداز اطلاعات داخل فلش مموری خود استفاده نمایید و نیازی به فضای خالی آن ندارید.

قبل از انجام این کار نیاز به دانستن میزان فضای خالی موجود در فلش داریم. برای این کار بر روی درایو فلش راست کلیک کنید و گزینه Properties را برگزینید. در پنجره باز شده میزان دقیق فضای خالی را یاداشت کنید.

حال در قسمت run فرمان Cmd را تایپ کنید. در این قسمت ما می‌خواهیم توسط فرمان Fsutil یک فایل با حجم دلخواه ایجاد کنیم بدین منظور فرمان زیر را وارد کنید و کلید Enter را فشار دهید.

fsutil file createnew F:\IamDummy 1300594688

شما باید بجای عدد مذکور میزان فضای خالی در فلش مموری خود و به جای درایو F، درایوی را که معرف فلش مموری‌تان است وارد نمایید و منتظر شوید تا فایلی با نام Iamdummy با حجم مورد نظر ساخته شود. انتخاب این نام دلخواه بوده و می‌توانید یک نام دیگر را برگزینید.

حال اگر دوباره میزان فضای خالی در فلش خود را مشاهده کنید خواهید دید که عدد صفر نمایش داده می‌شود این بدین معنی است که حتی 1 بیت هم فضای خالی در فلش شما موجود نیست !

حال درون فلش خود یک فایل txt جدید ایجاد کنید و متنی را به اندازه 1 کاراکتر درون آن تایپ کنید و آن را ذخیره کنید خواهید دید که با پیغام کمبود فضا مواجه می‌شوید.

زمانی که خطر مواجه با ویروس‌ها برطرف شد، می‌توانید فایل ساخته شده(Iamdummy یا هر نام دیگر) را از حافظه فلش پاک نمایید.

توجه: اگر در باز کردن درایو فلش مموری به مشکل برخوردید، روی درایو راست کلیک کرده  گزینه Explore را انتخاب نمایید.

 

روش دوم

برنامه ThumbScrew را دانلود کنید و در فلش ذخیره نمایید. اگر فلش خود را به سیستمی متصل کرده‌اید که احتمال آلودگی آن بالاست و شما نگران ویروسی شدن فلش خود هستید. برنامه را اجرا کرده و با راست کلیک روی آیکون آن، فلش خود را فقط قابل خوانش( Read Only) کنید.


نوشته شده در جمعه 88/1/14ساعت 4:6 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

امروز ما قصد داریم به شما کمک کنیم بتوانید یک گوشی ایده‌آل و کار آمد را با صرف هزینه معقول خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. این مقاله به شما کمک می‌کند تا  تصمیم بهتری برای خرید یک گوشی بگیرید. ‌ ‌

خرید گوشی

ابتدا یک قلم و کاغذ تهیه کرده و لیست انتظاراتی که از یک گوشی موبایل دارید را در آن یاداشت کنید. این انتظارات می‌تواند شامل آنتن‌دهی خوب، خوش‌دست بودن، دارای سیستم عامل خاص بودن، داشتن امکانات متفرقه از جمله دوربین و ... و خیلی چیزهای دیگر باشد. حال در زیر آنها مبلغی که شما می‌خواهید برای این کار هزینه کنید را یاداشت کنید. اکنون برای پیدا کردن گوشی‌هایی که مشخصات مورد نظر شما را دارند، باید به سایت‌هایی مراجعه کنیم که مشخصات کل گوشی‌های تولید شده و موجود در بازار را در خود داشته باشند. به سایت http://www.gsmarena.com که در حال حاضر از بزرگترین و معتبرین‌ترین سایت‌های موجود است، مراجعه کنید. (البته سایت‌های فارسی زبان زیادی هم وجود دارند که در این زمینه فعالی می‌نمایند.)

سپس برندهای مختلف گوشی‌هایی که با مشخصات شما همخوانی یا نزدیکی زیادی دارند را یاداشت کنید. البته ذکر این نکته ضروریست که استایل و یا ظاهر گوشی نقش به‌سزایی در انتخاب یک گوشی دارد. گاهی یک گوشی با داشتن امکانات منحصربه‌فرد و بالا، به‌علت نداشتن ظاهری جالب و زیبا مورد توجه قرار نمی‌گیرد و گاه عکس این قضیه اتفاق می‌افتد. پس ترجیحا شما نیز گوشی‌هایی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن مشخصات مورد نظر، دارای ظاهری زیبا نیز باشند. ‌پس از لیست کردن باید به‌سراغ قیمت‌های آنها بروید. بسیاری از سایت‌های مختلف اقدام به گذاشتن قیمت‌های روزانه می‌کنند، اما باید توجه داشت که هیچ کدام از این قیمت‌ها واقعا به‌روز نیستند و نیز قیمت‌های وسایلی همچون موبایل روزانه تغییر کرده و کم یا زیاد می‌شوند. پس بهترین راه مراجعه به فروشگاه‌های موبایل است. هیچ‌گاه تنها با پرسش از یک یا دو فروشگاه، خرید نکنید، مگر این‌که به قیمت‌های آن فروشگاه اطمینان داشته باشید!

htc touch hd

در ضمن نکات زیر را نیز مد نظر قرار دهید: ‌ ‌

1– همیشه به این نکته توجه داشته باشید که خرید این موبایل با این مشخصات بالقوه واقعا ضروریست؟ آیا وجود این سیستم عامل و یا این برنامه و یا حتی این کیفیت دوربین برای ما واجب است؟! چه بسا کسانی هستند که موبایل‌هایی را با قیمت‌های بسیار بالا تهیه می‌کنند، ولی از خیلی از امکانات آن استفاده نمی‌کنند. شما باید به این نکته توجه کنید که واقعا از آن وسیله مورد نظر به چه میزان استفاده می‌کنید؟

به‌طور مثال با گوشی‌هایی با دوربین‌های 5 یا 8 مگاپیکسلی چه میزان عکس می‌گیرید. آیا به میزانی هست که خرید شما را از یک گوشی با این دوربین توجیه کند؟ پس همیشه میزان توقعات خود را سنجیده و سعی کنید از حد آن تجاوز نکنید. این کار جز این‌که هزینه شما را برای یک گوشی افزایش دهد، هیچ نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.

2– به اصل بودن یک گوشی توجه کنید. قبل از خرید در بازار حتما راه‌های تشخیص اصل بودن یک گوشی موبایل را در اینترنت جستجو کنید و سعی کنید از فروشندگانی خرید کنید که به آنها اطمینان کامل دارید. میزان قیمت یک گوشی تقلبی و یک گوشی اصل گاهی به 2‌،3 برابر نیز می‌رسد. پس در خرید آن دقت کافی داشته باشید. ‌ ‌

3– از لحاظ کمی و کاستی و ایرادات موجود در نزد خریدار گوشی را به‌دقت وارسی کنید. هر گوشی شماره سریال خاصی دارد که معمولا در قسمت بدنه گوشی، داخل سیستم عامل گوشی و هم چنین بر روی جعبه گوشی درج شده است. از برابر بودن همه شماره‌ها اطمینان حاصل کنید. همچنین بدنه و صفحه نمایش گوشی خود را به‌دقت نگاه کنید و از وجود نداشتن یک خراش کوچک اطمینان حاصل کنید. همچنین از خراب و یا معیوب نبودن اجزای دیگر مثل بلندگوها، میکروفون و دیگر اجزای موبایل نیز اطمینان حاصل کنید. ‌ ‌

4– قبل از خرید با چند نفر که این گوشی را خریداری کرده‌اند، راجع به نحوه کارکرد آنها سوالاتی را مطرح کنید. چه بسا ممکن است نحوه اطلاعات ارائه شده با نحوه کارکرد آنها تفاوت داشته باشد. این‌ها تنها چند نکته درباره خرید یک گوشی موبایل بود. البته باز هم به این نکته اشاره می‌کنیم که تمامی انتظارات شما از وسایل موجود در یک گوشی امری شخصی است و نباید به این مقاله به دید یک اجبار نگریست. ‌

 

منبع: کلیک


نوشته شده در جمعه 88/1/14ساعت 3:55 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

محققانی از اسپانیا، فرانسه و انگلیس موفق به ایجاد سطوح فلزی نانوساختاری ای شده‌اند که نور را در همه مسیرها جذب می کند.
مواد جاذب نور برای استفاده در موارد مختلف مورد بررسی قرار گرفته‌اند که از کاربردهای ویژه آنها می‌توان به کاربردشان در جلوگیری از سیگنال‌های ناخواسته در اتصالات اپتیکی یاد کرد. دیگر آنکه، به‌عنوان ساطع‌کننده‌های نور گرمایی نیز قابل استفاده‌اند.

نوشته شده در دوشنبه 87/3/27ساعت 5:3 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

Photoshop را میتوان بدون شک قدرتمندترین نرم افزار ساخت و ویرایش تصاویر گرافیکی دانست. توانایی هایی که این نرم افزار دارد گاهی شما را به حیرت وا میدارد. حتی ممکن است تصویر گرافیکی را مشاهده کنید و این سوال برایتان پیش آید که اگر این تصویر با فتوشاپ طراحی شده است ، چگونه و به چه شکل؟ یکی ازکاربردی ترین افکت های گرافیکی ساخت تصویر ، بهره گیری از افکت ماتریکسی است. با استفاده از این ترفند شما میتوانید به سادگی یک Backgorund ماتریکسی در فتوشاپ ایجاد کنید و از آن در تصاویری که تولید میکنید استفاده کنید.



ابتدا Photoshop را اجرا نمایید.
(این کار از نسخه Adobe Photoshop CS 8 به بعد امکان پذیر است.)
حال با استفاده از File > New یک تصویر جدید در ابعاد مورد نظرتان ایجاد کنید.
به Filter > Texture > Grain بروید. Intensity را بر روی 100 و Contrast را بر روی 90 تنظیم کنید. در منوی Grain Type نیز Vertical را انتخاب کنید. OK کنید.
به Filter > Artistic > Neon Glow مراجعه کنید. عدد Glow Size را 5 و Glow Brightness را بر روی 20 تنظیم کنید. Glow Color را نیز بر روی (ترفندستان) رنگ سبز تعیین کنید. این پنجره را نیز OK کنید.
اکنون فیلتر Filter > Stylize > Glowing Edges را اعمال کنید. Edge Width را 1 ، Edge Brightness را 6 و Smoothness را بر روی 2 تنظیم نمایید. OK کنید.
و به آخرین فیلتر یعنی Filter > Blur > Motion Blur بروید. Angle را بر روی 90 و Distance را 4 تنظیم کنید. پنجره را OK کنید.
اکنون شما یک صفحه با پشت زمینه ماتریکسی دارید.
با کمی درایت میتوانید تغییراتی در رنگ و قسمت های مختلف آن بدهید.

نوشته شده در جمعه 87/3/24ساعت 6:1 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

<P>اگر ارائه کننده سرویس وب شما از Frontpage Server Extensions پشتیبانی نمی‌کند، باز هم می توانید یک سایت با ظاهر عالی ایجاد کنید. ولی کامپونت‌هایی مانند شمارنده تعداد بازدید کننده و فرم جستجو را نخواهید داشت. این کار عملی شرح می‌دهد که چگونه Frontpage را طوری تنظیم کنید که فقط قابلیت‌های موجود در سرور مورد استفاده را نمایش دهد. قابلیت‌های غیر موجود، در منوهای Frontpage خاکستری و غیرفعال خواهند شد.</P>
<P>
<H2>
<P> Page Options را باز کنید   </P></H2>
<P> </P>
<DIV class=GImg></DIV>
<P>سایت مورد نظر را باز کنید و از منوی Tools گزینه Page Options را انتخاب کنید تا کادر محاوره‌ای Page Options باز شود.</P>
<P>
<H2>
<P>  Compatibillity را انتخاب کنید   </P></H2>
<P> </P>
<DIV class=GImg></DIV>
<P>روی برگه Compatibility کلیک کنید.</P>
<P>    </P>
<H2>
<P> گزینه Server Extensions را غیرفعال کنید   </P></H2>
<P> </P>
<DIV class=GImg></DIV>
<P>گزینه Enable with Microsoft Frontpage Server Extensions را غیرفعال کنید.</P>
<P>  </P>
<H2>
<P> غیرفعال کردن تکنولوژی‌ها   </P></H2>
<P> </P>
<DIV class=GImg></DIV>
<P>همچنین می‌توانید برخی قابلیت‌هایی که نمی‌خواهید Fronpage مورد استفاده قرار دهد را غیرفعال کنید. برای مثال گزینه‌های Java و Java applets را غیرفعال کنید. به این صورت، کامپوننت‌هایی مانند دکمه‌های متغیر و banner ad manager (که از جاوا استفاده می‌کنند) در منوی Web Component و Insert غیرفعال می‌شوند.</P>
<P>    </P>
<H2>
<P> تنظیمات را ذخیره کنید    </P></H2>
<P> </P>
<DIV class=GImg></DIV>
<P>بعد از تغییر دادن تنظیمات، روی Ok کلیک کنید. اکنون Front Page فقط گزینه‌هایی را ارائه می‌کند که به Server Extensions بستگی نداشته باشند.</P>
<P>   </P>
<P><STRONG>* توجه*</STRONG></P>
<H2>
<P>انتشار بدون Extensions </P></H2>
<P>از تنظیمات پیش فرض Frontpage می‌توان استفاده کرد حتی اگر از میزبانی که از Server Extensions پشتیبانی می‌کند، استفاده نکنید. وقتی سایت خود را روی سرور آن میزبان منتشر می‌کنید، یک اخطار دریافت خواهید کرد که ممکن است برخی امکانات کار نکنند</P><a href="http://prepay.ir/?referid=4101" target=_blank>وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال</a>
نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:38 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

بعد از اینکه یک فرم ایجاد کردید می‌توانید به Frontpage بگویید که چگونه داده‌هایی که بازدیدکنندگان در فرم وارد خواهند کرد را جمع آوری کند. بعد از اینکه اطلاعات در فرم وارد شدند، می‌توانید آنها را بصورت خودکار در یک فایل متنی در سایت وارد کنید یا به خودتان Email کنید. در مورد Email کردن اطلاعات با دقت کار کنید زیرا پیغام‌ها روی هم انباشته می‌شوند. اگر می‌خواهید اطلاعات فرم را در یک پایگاه داده جمع آوری کنید، به کار عملی بعدی «چگونه یک پایگاه داده را به سایت خود متصل کنیم» مراجعه کنید.

خصوصیات فرم را تغییر دهید

اصفحه‌ای که فرم در آن قرار دارد را باز کنید. روی یک قسمت آزاد از فرم کیک راست کنید و گزینه Form Properties را انتخاب کنید تا کادر محاوره ‌ای Form Properties باز شود.

ذخیره کرده اطلاعات فرم در یک فایل

به صورت پیش فرض، Frontpage یک فایل برای ذخیره کردن اطلاعات فرم در سایت شما ایجاد می‌کند. این فایل، form – results. csv نامیده می‌شود و در یک دایرکتوری به نام Private (که بازدیدکنندگان نمی‌توانند آن را مشاهده کنند) ذخیره می‌شود. اگر نمی‌خواهید اطلاعات فرم در این فایل ذخیره شود می‌توانید اسم فایل را تغییر دهید یا آن را حذف کنید.

Email کردن اطلاعات فرم

برای اینکه اطلاعات به شما Email شود، آدرس مورد نظر را در کادر متنی Email address تایپ کنید.

رویOptions کلیک کنید

روی دکمه Options کلیک کنید تا کادر محاوره‌ای Saving Results باز شود.

فرمت اطلاعات فرم

در برگه File Results، از لیست File Format، فرمت ذخیره سازی اطلاعات فرم را انتخاب کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید این اطلاعات را در وب مشاهده کنید می‌توانید آنها را به فرمت HTML ذخیره کنید و اگر قصد دارید که این اطلاعات را به یک پایگاه داده وارد کنید می‌توانید یک فرمت متنی انتخاب کنید.

Email Results را انتخاب کنید

روی برگه Email Results کلیک کنید. می‌توانید آدرسی که اطلاعات فرم به آن ارسال می‌شود را تغییر دهید. از لیست کشویی Email format می‌توانید مشخص کنید که اطلاعات بصورت متن معمولی ارسال شود یا (اگر سرویس گیرنده email از HTML پشتیبانی می‌کند) به فرمت HTML. همچنین می‌توانید موضوع و آدرس پاسخ را در کادرهای Subject line و Reply to line تایپ کنید. روی Ok کلیک کنید تا تغییرات ثبت شود.

*توجه *

موضوع

اگر بخواهید اطلاعات فرم به شما Email شود، حتماً موضوع نامه را در Subject line تایپ کنید تا بتوانید این اطلاعات را در برنامه Email خود تشخیص دهید. در برگه Email Results از کادر محاوره‌ای Saving Results، موضوع را وارد کنید. (برای مثال Opinion Poll یا Suggestions) . حال وقتی که Email را دریافت می‌کنید بسرعت می‌توانید نامه‌ای که از فرم شما ارسال شده است را شناسایی کنید

 

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:37 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

اولین کاری که قبل از منتشر کردن سایت خود باید انجام دهید این است که یک شرکت پیدا کنید که به اینترنت دستیابی داشته باشد و در سرور خود از سایت شما میزبانی کند. اگر ممکن باشد شرکت موردنظر باید از Fronpage Server Extensions پشتیبانی کند. زیرا برخی از قابلیت‌‌هایی که صفحات Frontpage را جذاب تر می‌کنند به آن نیاز دارند. مایکروسافت لیستی از شرکت‌های میزبان که از Frontpage پشتیبانی می‌کنند در اختیار دارد. همچنین می‌توانید سایت‌های وب مستقلی که لیست و رتبه سرویس‌های میزبان وب که از Frontpage پشتیبانی می‌کنند را در اختیار دارند جستجو کنید.

Office on the web را انتخاب کنید

اگر کامپیوتر شما طوری راه اندازی شده است که بصورت خودکار، یک اتصال اینترنت برقرار کند، ابتدا باید اتصال اینترنت خود را برقرار کنید و بعد از منوی Help ، گزینه Office on the web را انتخاب کنید. سایت Office Update در مرورگر باز می‌شود. در اینجا لیستی از میزبان‌های وب می‌بینید که از Frontpage پشتیبانی می‌کنند و مایکروسافت آنها را توصیه می‌کند.

سایت Microsoft WPP را باز کنید

همچنین می‌توانید سایت Web Presence Provider را مستقیماً باز کنید. مرورگر را باز کنید و در نوار آدرس تایپ کنیدwww . microsoft . com.

جستجو به دنبال ISP

یک میزبان وب پشتیبانی کننده از Frontpage را بر حسب اسم، محل و نوع سرویسی که ارائه می‌کنند جستجو کنید. برای مثال، برخی میزبان‌ها، فضای رایگان ارائه می‌کنند که از تبلیغات و آگهی پشتیبانی می‌کند. برخی دیگر روی سایت شرکت‌های کوچک تمرکز می‌کنند. این نوع سایت‌ها ممکن است از یک سایت شخصی، هزینه بیشتری داشته باشند و سرویس‌های بیشتری را ارائه کنند. توجه داشته باشید که سایت‌های مایکروسافت نسبتاً زیاد تغییر می‌کنند. بنابراین ممکن است این صفحه با آنچه که در اینجا نشان داده شده است فرق داشته باشد.

یک منبع مستقل پیدا کنید

برای مشاهده رتبه ISP های موجود از نظر کاربران، سایت وب Servies CNET را مشاهده کنید. مرورگر خود را باز کنید و این آدرس را تایپ کنید:http:// webhostlist . inter netlist . com

میزبان‌ها را بررسی کنید

سایت Host Investigator به شما امکان می‌دهد تا سرویس‌های میزبانی را برحسب هزینه و سرویس‌هایی که ارائه می‌کنند پیدا کنید. این سایت همچنین نظر مشتریان را نشان می‌دهد. مرورگر خود را باز کنید و آدرس www . hostinvestigator . com را تایپ کنید. بعد رتبه میزبان‌ها را بر اساس سرویس، اطمینان و قیمت مشاهده کنید.

Top 25

یک سرویس مستقل دیگر، TopHosts.com است که سرویس‌های میزبان را مرور می‌کند. سایت www.tophosts.com را باز کنید تا سرویس‌های میزبان توصیه شده Top25 را مشاهده کنید.

* توجه*

سرویس‌های رایگان

اگر به دنبال میزبان‌های رایگانی می‌گردید که از Frontpage پشتیبانی می‌کنند ، به سایت (www.tripod.com)Tripod و Yahoo! GeoEities (geocities.yahoo.com ) مراجعه کنید. برای مشاهده لیست میزبان‌های رایگان، به سایت Free web page Provider Review (www.fwpreview.com ) مراجعه کنید

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:37 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

قابلیت جدیدی ارائه کرده است که به شما امکان می‌دهد یک پایگاه داده مبتنی بر وب ایجاد کنید. Database Interface wizard آنچه را که برای یک طراح وب، کار مشکلی است ساده می‌کند. با فقط چند کلیک می‌توانید اطلاعاتی که از طریق وب وارد پایگاه داده می‌شود را وارد و ویرایش کنید. پایگاه داده مبتنی بر وب، بسیار سودمند است زیرا از هر جایی که به اینترنت دستیابی دارید می‌توانید رکوردها را بهنگام‌سازی کنید. اگر همکاران شما یک مرورگر وب و یک اتصال اینترنت داشته باشند می‌توانند از محل کار یا از منزل، روی پایگاه داده کار کنند. ولی بخاطر داشته باشید که به سروری نیاز دارید که از Active Server Pages (ASP) پشتیبانی کند. برخی ارائه کننده‌های سرویس وب این قابلیت را ارائه نمی‌کنند بنابراین ابتدا باید از ارائه کننده سرویس خود بپرسید.

یک سایت جدید ایجاد کنید

اگر می‌خواهید پایگاه داده‌ای را به سایتی که ایجاد کرده‌اید اضافه کنید آن را باز کنید. اگر می‌خواهید یک سایت جدید ایجاد کنید، روی فلش آیکون New page کلیک کنید و گزینه Web را انتخاب کنید تا کادر محاوره‌ای Web site templates باز شود. Database interface wizard را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید یک سایت کاملاً جدید ایجاد کنید، مسیر و اسم آن را در قسمت Options تایپ کنید. اگر می‌خواهید پایگاه داده را به سایتی که باز کرده‌اید اضافه کنید، گزینه Add to current web را انتخاب کنید. بعد روی OK کلیک کنید.

ایجاد کردن یک پایگاه داده جدید اکسس ایجاد کنید

گزینه Create a new access database within your web را انتخاب کنید. در چند مرحله بعد اطلاعاتی که توسط پایگاه داده جدید گردآوری می‌شود را انتخاب می‌کنید. همچنین می‌توانید Use a sample database connection را انتخاب کنید که یک پایگاه داده برای یک شرکت فرضی بنام (Northwind) ایجاد می‌کند و می‌توانید آن را طوری ویرایش کنید که با نیازهای شما مطابقت کنند. این گزینه یک راه سودمند برای شروع است. ولی در این کار عملی، از اول شروع می‌کنیم. روی Next کلیک کنید.

نامگذاری پایگاه داده

یک اسم گویا برای پایگاه داده خود تایپ کنید. این اسم باید یک کلمه باشد (نمی‌توانید از فاصله استفاده کنید ولی اگر بخواهید برای جدا کردن کلمات، می‌توانید از حروف بزرگ استفاده کنید.) روی Next کلیک کنید.

اطلاعاتی که باید گردآوری شود را انتخاب کنید

در صفحه بعد ویزارد، نوع اطلاعاتی که باید گرد آوری شود را انتخاب کنید. در حال حاضر، این پایگاه از کاربران می‌خواهد که یک اسم (Name)، آدرس (Address) و گزینه (Choice) وارد کنند. گزینه‌های 1، 2 یا 3 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد). روی Add کلیک کنید یا یک ستون جدید برای گرفتن شماره تلفن ایجاد کنید.

گرفتن شماره تلفن

حال ستونی در پایگاه داده ایجاد می‌کنیم که شماره تلفن را بگیرد. در قسمت Column Name، تایپ کنید Phone Number. در قسمت Column Type، این ستون را از نوع Text انتخاب کنید. از لیست Form field input type، گزینه Text Box را انتخاب کنید. روی OK کلیک کنید. بعد ر وی Next کلیک کنید. یک پیغام ظاهر می‌شود که پایگاه داده ایجاد شده است. دوباره روی Next کلیک کنید.

انتخاب صفحات

نوع صفحاتی که اطلاعات پایگاه داده را نمایش می‌دهند انتخاب کنید. Results page، رکوردهای پایگاه داده را نشان می‌دهد. Submission form به شما امکان می‌دهد تا یک رکورد جدید وارد کنید. Database Editor به شما امکان می‌دهد رکوردها را اضافه و حذف کنید. اگر این گزینه را انتخاب کنید از شما خواسته می‌شود که یک اسم و کلمه عبور برای مدیر پایگاه داده ایجاد کنید یا گزینه‌ای را انتخاب کنید که به هر کسی اجازه دهد پایگاه داده را ویرایش کند. (اگر لازم ندارید که رکوردها را از طریق سایت وب خود ویرایش کنید گزینه Database Editor را انتخاب نکنید). روی Finish کلیک کنید.

اتصال پایگاه داده را امتحان کنید

اگرسایت شما روی هارد قرار داشته باشد نمی‌توانید پایگاه داده را در عمل مشاهده کنید (مگر اینکه یک سرور را در حال اجرا داشته باشید) برای منتشر کردن سایت از منوی File، گزینه Publish web را انتخاب کنید. بعد برای مشاهده پایگاه داده، از منوی File، گزینه Preview in Browser را انتخاب کنید. اگر سرور شما از Active Server Pages (ASP) پشتیبانی می‌کند، می‌توانید رکوردهای پایگاه داده را مشاهده کنید و رکوردهای جدیدی به آن اضافه کنید.

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در شنبه 87/3/18ساعت 6:35 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

<      1   2   3   4      >
Design By : Pars Skin