سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























سین هشتم

به گزارش سرویس نگاهی به وبلاگ‌های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در اخبار سایت پارسی بلاگ آمده است: همانگونه که در صفحه‌ اصلی و صفحات مدیریت سایت پارسی بلاگ قابل مشاهده است، گرافیک سایت کاملا تغییر کرده و هدف اصلی این تغییرات، ساده‌تر شدن، سریع شدن، کم حجم شدن و ایجاد تنوع در صفحات سایت بوده است.

ضمنا افرادی که مایل به مشاهده سایت با گرافیک سابق و استفاده از آیتم‌های قبلی صفحه اصلی هستند با دو بار کلیک (دبل کلیک) بر روی لوگوی سایت در صفحه اصلی می‌توانند به سایت با گرافیک سابق دسترسی پیدا کنند.

در تغییرات فنی جدید، امکانات کاربردی زیادی به سایت پارسی بلاگ اضافه شد و تعدادی از امکانات قبلی نیز بهینه شد تا کاربران سایت با انعطاف بیشتری نسبت به وبلاگ‌نویسی در پارسی بلاگ اقدام کنند که این تغییرات به این شرح است: مطالعه جدیدترین یادداشت‌های دوستان و تغییرات وبلاگ‌های آنها از صفحه مدیریت وبلاگ: با این امکان کاربران سایت پارسی بلاگ می‌توانند تغییرات وبلاگ‌های دوستان خود (اعم از پارسی بلاگی و غیرپارسی بلاگی) را از مدیریت وبلاگ خود دنبال کنند و همچنین آخرین یادداشت موجود در صفحه ی دوستان خود را مطالعه کنند.

امکان مدیریت یادداشت‌های آرشیو شده و پیام‌های آنها بدون نیاز به تغییر در آرشیو وبلاگ و نمایش کل پیام‌های جدید همه‌ی یادداشت‌های وبلاگ: با این امکان کاربران سایت به راحتی می‌توانند کل نظرات جدید یادداشت‌های آرشیو شده و غیرآرشیوی را به صورت یکجا ملاحظه و مدیریت کنند.

امکان ویرایش مشخصات ورود وبلاگ گروهی برای مدیران وبلاگ‌های گروهی: تا قبل از اضافه شدن این امکان، مشخصات ورود وبلاگ گروهی فقط توسط نویسنده وبلاگ امکان‌پذیر بود و مدیر وبلاگ پس از تعریف نویسنده جدید امکان ویرایش مشخصات وی را نداشت. در تغییرات جدید این امکان نیز برای مدیران وبلاگ گروهی فراهم شد.

امکان نمایش 20 یادداشت در صفحات مختلف وبلاگ و نمایش لیست دوستان وبلاگ در وبلاگ براساس تاریخ به روز رسانی آنها اعم از وبلاگ‌های پارسی بلاگی و غیر پارسی بلاگی: این امکان از قبل در سایت پارسی بلاگ فعال بود و بر روی لینک‌های پارسی بلاگی اعمال می‌شد.

در تغییرات جدید کلیه لینک‌های دوستان وبلاگ (اعم از پارسی بلاگی و غیرپارسی بلاگی) براساس جدیدترین تغییرات وبلاگ‌های آنها چیده می‌شوند و نمایش می‌یابند.

امکان عدم نمایش لینک در لیست دوستان وبلاگ: با این امکان کاربران سایت می‌توانند نمایش لینک‌های مورد نظر در لینکدونی وبلاگ را فعال یا غیر فعال سازند یا وبلاگ‌ها یا سایت‌هایی که فقط قصد دنبال کردن تغییرات آنها از طریق مدیریت وبلاگ دارند به لیست اضافه کنند و لینک مورد نظر در لینکدونی وبلاگ به نمایش نیاید.

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در دوشنبه 87/3/13ساعت 4:41 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

به گزارش ایسنا، این جشنواره به مناسبت نامگذاری سال 1387 به سال نوآوری و شکوفایی و در موضوعات نوآوری و شکوفایی در طراحی‌ و مدیریت وبلاگ، سایبر ژورنالیسم در سپهر نوآوری و شکوفایی، نوآوری و شکوفایی در تعامل دولت و ملت، نوآوری و شکوفایی در دفاع و مهندسی فرهنگ، نوآوری و شکوفایی در بسیج، نوآوری و شکوفایی در سیاست خارجی، نوآوری و شکوفایی در استفاده از دانش روز، نخبگان و نوآوری و شکوفایی، نوآوری و شکوفایی در مبارزه با خرافه‌گرایی و بدعت‌گذاری و همچنین نوآوری و شکوفایی در مبارزه صهیونیسم جهانی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ 15 خرداد 1387 با مراجعه به نشانی اینترنتی www.festnoavar.ir ثبت نام کرده و به مرحله داوری در دو بخش عمومی و ویژه راه یابند.

گفتنی است از نظرات برتر این مسابقه قدردانی و جوایزی به آنها اهدا می‌شود.

 

 

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال

 وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در دوشنبه 87/3/13ساعت 4:40 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

محمد مهدی‌زاده، نویسنده وبلاگ"آجرپاره" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح کرد: اصولا خطوط قرمز چند دسته هستند که به نظر می‌رسد مهمترین‌شان خطوط سیاسی و اخلاقی و عرفی هستند. در رابطه با ایجاد "فضای سالم وبلاگنویسی" می‌شود به راحتی قسمت سیاسی قضیه را کنار گذاشت. بخش عرفی قضیه هم چندان مهم نیست، چون اصولا وبلاگ‌ها و مهمترین خاصیتشان شکستن و بهم زدن عرف و هنجارهاست. وجود وبلاگنویسانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند و عرف جامعه‌شان 180 درجه با ما فرق دارد هم دلیلی‌ست که عرف را نادیده بگیریم.

به گفته وی، مهمترین بخش قضیه، بخش اخلاق است، به طوری که اخلاق هم در رده عرف طبقه‌بندی می‌شود، اما متمایز از هم نیز هستند. اخلاق از این جهت که وبلاگ‌نویس حق ندارد در کار دیگری دخالت کند یا نظر دیگری، هرچند در سطح پایین، ولی محترم است یا اینکه فرق رک بودن با بی‌ادب بودن را بفهمیم.

وی درباره راهکار ایجاد فضایی برای نقد سالم یکدیگر از سوی وبلاگ‌نویسان گفت: عده‌ای می‌گویند "ما رک هستیم، مخالفتمان را به طور روشن و مستقیم بیان می‌کنیم" متاسفانه برای این افراد رک بودن مترادف با توهین کردن هست، همین افراد وقتی می‌بینند که شخصی مخالف نظراتشان هست، برای بیان مخالفت خود از روش "فرو کردن انگشت در چشم طرف" استفاده می‌کنند، اما نمی‌دانند که پاسخ طرف در بهترین حالت یک مشت خواهد بود!

مهدی‌زاده تاکید کرد: باید این فرهنگ جا بیافتد که اولا این انتقاد ما، موجب آسیب به حریم خصوصی افراد نشود، ثانیا شیوه‌های نقد بدون خونریزی را یاد بگیریم. بهترین راه فراگیری این روش‌ها اینست که خود را جای طرف بگذاریم و بعد تصمیم بگیریم! در کل نوع نقد برمی‌گردد به تعریفی که فرد از نقد در ذهنش دارد.

 

 

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در دوشنبه 87/3/13ساعت 4:39 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

اگر چند سنگ بهم نزدیک شوند چه می‌شود؟ آن‌ها هیچگاه با هم یکی نمی‌شوند.

شاید تصویر سنگ دیگر را تا حدودی در خود ببینید!

هرچه سخت‌تر و قالبی‌تر باشیم فهم دیگران برایمان مشکل تر و در نتیجه احتمال بزرگ‌تر شدمان نیز کاهش می یابد.

مهارت‌هایی که ما در جهت آرامش، بزرگوارتر و اجتماعی‌تر شدن کمک خواهد کرد را به یادمان داشته باشیم: نرمی، بخشش، مدارا و پشتکار.


حال چه چیزی سخت‌تر و مقاوم‌تر است. آب یا سنگ؟

اگر سنگی از کوه سرازیر شود و به مانعی برخورد کند چه می‌کند؟ اگر مانع کوچک باشد از روی آن عبور می‌کند. اگر متوسط باشد آن را درهم می‌شکند. اگر بزرگ‌تر باشد پشت آن می‌ایستد تا تقدیر بعدی چه باشد.

اما آب چه می‌کند؟ ابتدا سعی می‌کند مانع را با خود همراه کند. اگر نتوانست آنگاه بدون دردسر به دنبال فرار از کوچک‌ترین روزنه می‌گردد. و اگر نتوانست صبر می‌کند تا به اندازه کافی قوی شود آنگاه یا از روی مانع عبور می‌کند یا مانع را درهم می‌شکند.

آب در عین نرمی و لطافت در مقایسه با سنگ به مراتب سخت‌تر و در رسیدن به هدف خود لجوج‌تر و مصمم‌تر است.

سنگ، پشت اولین مانع جدی می‌ایستد ولی آب راه خود را به سمت دریا می‌یابد.

در زندگی باید معنای واقعی سرسختی و استواری و مصمم بودن را در دل نرمی و گذشت جست‌وجو کرد.

گاهی لازم است کوتاه بیاییم و گاهی نگاهمان را به سمت دیگری بدوزیم. صبور باید بود و مصصم.

 

 

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال

 وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در دوشنبه 87/3/13ساعت 4:38 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

زنجان - برای اولین بار در زنجان، یک مزرعه برنج به روش خشکه کاری در روستای دولاناب زیر کشت رفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، قدرت الله سلیمانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با اعلام این خبر به مزایای این روش کشت نسبت به روش های متداول اشاره و تصریح کرد: در روش خشکه کاری به آب کمتری نیاز است و همچنین امکان کشت با ردیفکار نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود دو هزار هکتار از اراضی حاشیه رودخانه قزل اوزن به روش کشت مستقیم برنج اختصاص دارد.

 

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال

 وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال

 وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در دوشنبه 87/3/13ساعت 4:37 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

مادر شهید داود محمدی از شهدای عملیات خیبر، هزینه مراسم فرزندش را به بیماران کلیوی اهدا کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، پیکر پاک این شهید بزرگوار به تازگی و پس از 25 سال توسط گروه‌های تفحص از مناطق عملیاتی کشف و به زادگاهش بازگردانده شده است.

مادراین شهید دوران دفاع مقدس در اقدامی خیرخواهانه هزینه مراسم ایام ثلاثه فرزندش را به حساب انجمن حمایت از بیماران کلیوی واریز کرد.

 

 

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در دوشنبه 87/3/13ساعت 4:36 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

یک عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان گفت: سامان‌دهی بنگاه‌های معاملاتی املاک و مسکن از اقدامات کارساز در کنترل قیمت مسکن خواهد بود، چون اگر تعداد بنگاه‌های املاک با تعداد واحدهای ساختمانی و املاک موجود در شهرها تناسب داشته و حداقل کارشناسان رشته حقوق یا عمران حق دایر کردن بنگاه های معاملاتی را داشته باشند، کار خرید و فروش مسکن امری تخصصی خواهد شد.

علیرضا بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، گفت: اخیرا برخی اعضای انجمن انبوه سازان ساختمان و مسکن کشور مدعی شده‌اند که تعیین عوارض و تراکم از سوی شهرداری‌ها و افزایش هر ساله خدمات فنی و مهندسی موجب افسار گسیختگی قیمت مسکن شده است، ولی این ادعا به هیچ عنوان صحیح نبوده و برخی با گفتن این حرف‌ها، آدرس غلط داده و مردم را فریب می دهند.

وی ادامه داد: هزینه تولید ساختمان در مناطق متوسط شهری مثل زنجان با احتساب هزینه های زمین و ساخت و ساز و مجوزها و هزینه های مربوطه از متری 650 هزار تومان فراتر نمی رود، این در حالی است که مسکن با قیمت متری یک میلیون تومان به دست مصرف کننده می رسد.

بازرگان به هزینه‌های سازمان نظام مهندسی در ساخت و ساز مسکن اشاره کرد و افزود: سهم هزینه های نظام مهندسی ساختمان که مسوولیت خطیر طراحی، اجرا و نظارت را عهده دار بوده و ضامن کیفی ساختمان به شمار می رود، در بالاترین حالت به دو درصد قیمت خرید مسکن نمی رسد، در حالی که 30 تا 35 درصد قیمت مسکن مربوط به هزینه زمین و تقریبا به همان اندازه مربوط به هزینه های دیگر ساخت آن می باشد. مابقی نیز که حدود 30 درصد قیمت خرید مسکن را تشکیل می دهد، سودی است که سازندگان ساختمان و مسکن آن را تعیین می کنند.

وی ادامه داد: شهرداری در بحث ساخت و ساز مسکن نهاد مظلومی است و اعتراض انبوه سازان به شهرداری و سازمان نظام مهندسی، تلاش برای گریز از الزامات شهرسازی و مهندسی است.

این عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان راهبردهایی برای کنترل قیمت مسکن ارائه کرد و گفت: همان طور که برای تعیین قیمت سایر اقلام مصرفی مردم، هیأت های کارشناسی وجود دارد و تخطی از ارائه کالا به قیمت مصوب تعزیراتی به دنبال دارد، در قیمت گذاری مسکن نیز مالک نباید دخالتی داشته باشد. همچنین باید خودداری از فروش مسکن به قیمت مصوب کارشناسی، احتکار محسوب شده و با آن برخورد شود.

 


وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در دوشنبه 87/3/13ساعت 4:35 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان گفت: با وجود وقوع زلزله‌هایی شدید در دو روز گذشته در اطراف شهر سلطانیه، گنبد تاریخی و عظیم این شهر دربرابر زلزله‌ها پابرجا ایستاد.

فرهنگ فرخی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در زنجان، اظهار داشت: گنبد سلطانیه زلزله‌های قوی‌تری را در گذشته تحمل کرده است و دربرابر این زلزله‌ها می‌تواند مقاومت کند.

وی با اشاره به این‌که اکنون هیچ خطری گنبد سلطانیه را تهدید نمی‌کند، ادامه داد: این اثر در جریان زلزله‌های روز گذشته و امروز در زنجان، هیچ آسیبی ندیده است، حتا فشارسنج‌هایی که در محل نصب شده، لرزش بسیار کمی را به ثبت رسانده‌اند که مقدار آن بسیار ناچیزتر از آن است که گنبد را در خطر آسیب قرار دهد.

او تأکید کرد: مردم نگران گنبد تاریخی سلطانیه نباشند، چراکه در گذشته، تمهیدات زیادی برای ایمنی گنبد صورت گرفته‌اند و تدابیر جدیدی نیز درنظر گرفته می‌شوند. سازه‌هایی که برای ایمنی گنبد به‌کار گرفته شده‌اند، مانند فنر عمل می‌کنند و این امر به کاستن فشار از گنبد و حفظ تعادل آن کمک می‌کند.

روز گذشته (هفتم خردادماه) ساعت 10 و 48 دقیقه و 8 ثانیه‌ی صبح زلزله‌ای به قدرت 5/3 ریشتر استان زنجان را لرزاند. مرکز این زلزله در 17 کیلومتری شرق شهر زنجان و 27 کیلومتری سلطانیه گزارش شده است.

همچنین زلزله‌ای با قدرت 3/2 ریشتر ساعت 4 و 26 دقیقه صبح امروز در 28 کیلومتری اطراف زنجان و 17 کیلومتری سلطانیه رخ داد.

 

 

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در دوشنبه 87/3/13ساعت 4:34 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

بهشت گمشده

بهشت گمشده

طبیعت زیبا و متفاوت، وجود آبشارها، چشمه‌ها، ییلاقات ، یخچال‌های طبیعی و غار شگفت‌انگیز، ازجمله جاذبه‌های طبیعی، کوهپایه‌های سرسبز، سر به‌فلک کشیده و باطراوت شهرستان طارم از توابع استان زنجان است که در انتظار گردشگران می‌باشد شهرستان طارم یکی‌از مناطق زیبا و دیدنی کشور است که به‌خاطر استعدادهای کشاورزی و دامپروری، حاصلخیزی اراضی و برخورداری از شرایط اقلیمی مناسب، بعنوان "هندوستان ایران" نامیده می‌شود.

 

 

وبمسترها پولدار شوید !! هر کلیک 250 ریال


نوشته شده در دوشنبه 87/3/13ساعت 4:15 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

سرویس اخبار خارجی ایتنا - استیو بالمر گفت: «یاهو ، هیچ موقع در حیطه استراتژی مورد نظر مایکروسافت قرار نداشت!»yahoo

استیو بالمر، رئیس و مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت ادعا کرد که از ابتدا هم یاهو جزو استراتژی آینده مایکروسافت نبوده و این شرکت با 50 میلیارد سرمایه‌گذاری در این امر، قصد دارد پیشنهادهای جدیدی را به شرکت‌های دیگر ارائه دهد.

او که هفته گذشته برای شرکت در یک همایش فناوری به مسکو سفر کرده بود، در برابر کارشناسان کشورهای مختلف گفت: «یاهو ، هیچ موقع در حیطه استراتژی مورد نظر مایکروسافت قرار نداشت».

او ادامه داد: «ما در حال حاضر پیشنهادهای بسیاری را در حال آماده‌سازی داریم . هر چه باشد، با 50 میلیارد دلار خیلی کارها می‌توان کرد.»

نوشته شده در جمعه 87/3/10ساعت 6:48 صبح توسط یزدان ذوالقدر نظرات ( ) |

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
Design By : Pars Skin